تخريب 20 مسجد در بحرين،

هجمه گسترده آل خليفه به دين اسلام

هجمه گسترده آل خليفه به دين اسلام
دوشنبه 19 دی 1390 - 15:09

عضو انجمن علماي مسلمين در لبنان تخريب 20 مسجد در بحرين را پيش از آن كه جنايت در حق شهروندان يا حزب يا گروهي خاص ارزيابي كند، تهاجم و جنايتي در حق دين دانست.

"شيخ ماهر مزهر" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: در تمام تاريخ جنگ با دشمنان ، تنها موردي كه دشمن اقدام به تخريب و انهدام مساجد كرد، دشمن صهيونيست بود. اما اينك در كمال تعجب مي بينيم كه در داخل كشوري اسلامي در بحرين مساجد تخريب مي شوند.

شيخ مزهر افزود: آن چه در بحرين مي گذرد اعم از تخريب مساجد و صدور فتواهاي ساختار شكنانه براي انهدام عبادتگاه هاي مسلمانان خواسته دشمنان اصلي مسلمانان يعني آمريكا و اسراييل است تا بتوانند دين ما را نابود كنند و جلوي شنيده شدن گلبانگ اذان از گلدسته هاي مساجد را بگيرند و صداي حق را كه در مساجد فرياد برآورده مي شود ، خاموش كنند.

عضو انجمن علماي مسلمين در لبنان خاطر نشان كرد: پس از شكست آمريكا در ايجاد خاورميانه جديد از طريق اجراي سياست هرج و مرج خلاق ، اينك واشنگتن تصميم گرفته است اجراي طرح خاورميانه جديد را بار ديگر اما اين بار با سياست فتنه انگيزي ميان مسلمانان از سر بگيرد. به همين سبب است كه طايفه بزرگي از مسلمانان در بحرين اينك هدف قرار گرفته اند و در اماكن ديگر نيز فتنه انگيزي ميان سني و شيعي در دستور كار قرار داد.

"عبد الجليل خليل" رييس فراكسيون پارلماني مستعفي الوفاق خبر داد كه رژيم آل خليفه 20 مسجد را در بحرين به بهانه نداشتن مجوز پروانه ساخت تخريب كرد و اينك در حال سنگ اندازي در برابر اجراي طرح ساخت بزرگ ترين مسجد در بحرين بدون هيچ گونه توجيه محكمه پسند است و علاوه بر اين رژيم بحرين از سال 1974 تاكنون از ثبت هرگونه اماکن وقفي براي شيعيان جلوگيري كرده است.

10:43
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها