ادامه جنايات آل خليفه و آل سعود دربحرين

ادامه جنايات آل خليفه و آل سعود دربحرين
دوشنبه 19 دی 1390 - 17:43

هماهنگ كننده تشكل ابتكار ملي پشتيباني از انقلاب و پايداري، با بيان اين كه رژيم آل خليفه و آل سعود به دنبال ادامه سركوبگري به دور از هرگونه نظارت است ، خاطر نشان كرد: عليرغم بايكوت خبري ، جنايتگري و تجاوزات اين رژيم براي همه جهان آشكار شده است.

" محمد الشهابي " روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : رژيم آل خليفه و اشغالگران سعودي در تلاش هستند كه نقشه شكست خورده خود در سركوب انقلاب بحرين به دور از نظارت بين المللي و به دور از اطلاع سازمان هاي بين المللي را اجرا كنند.

وي افزود: رژيم آل خليفه سعي مي كند به بوق هاي تبليغاتي كه برايش دست مي زنند و بينندگان را مي فريبند اكتفا كند و فكر مي كند با اين كار مي تواند حقيقت را پنهان نگه دارد و جلوي علني شدن كشتار و سركوب مردم را بگيرد.

الشهابي تاكيد كرد : حجم نقض حقوق بشر ، بازداشت ها ، محاكمه هاي ظالمانه ، شيوه هاي وحشيانه شكنجه و سركوب و تروري كه در حق برخي از فعالان در بحرين صورت مي گيرد، براي همه جهان روشن شده است و ديگر امكان بايكوت خبري همه اين همه جنايت وجود ندارد.

وي اظهار داشت: مبارزان بحريني مقيم در واشنگتن توانستند با هماهنگي و همكاري با جنبش آمريكايي " وال استريت را اشغال كنيد " تاريخ 17-1-2012 را به عنوان روزي براي حمايت و پشتيباني از انقلاب و پايداري مردم در بحرين اختصاص دهند.

هماهنگ كننده تشكل ابتكار ملي پشتيباني از انقلاب و پايداري در ادامه گفت: رژيم آل خليفه ديگر امكان انكار جنايت و نقض گسترده حقوق بشر در اين كشور را ندارد.

الشهابي با بيان اين كه بسياري از بازداشت شدگان از نظر رسيدگي و درمان دچار مشكل هستند و از درمان آن ها خودداري مي شود ، تاكيد كرد : حسن مشيمع مبارز نستوه و بزرگ بحريني كه در زندان است، از بيماري سرطان رنج مي برد و مسوولان زندان از رسيدگي و درمان وي خودداري مي كنند.

13:39

پربیننده ترین خبرها