محكوميت تخريب مساجد در بحرين

محكوميت تخريب مساجد در بحرين
دوشنبه 19 دی 1390 - 19:02

رييس جمعيت لبناني "به حرفمان عمل مي كنيم"، تخريب مساجد در بحرين را محكوم كرد و تعرض و تعدي به مساجد و عبادتگاه ها را حرام دانست.

" شيخ احمد القطان " دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه سعي مي كند با حمله به مساجد در زمين فساد بپا كند و به وحدت اسلامي در سراسر منطقه و نه فقط بحرين ، ضربه بزند.

وي جهان اسلام و جهان عرب را به هوشياري و بيداري در قبال توطئه اي كه براي امت اسلامي چيده مي شود ، فراخواند و اين گونه اقدامات را خلاف شرع ، عرف و قانون دانست.

رييس جمعيت لبناني " به حرفمان عمل مي كنيم " تاكيد كرد: تنوع شيوه هاي سركوبگري در بحرين نشان از شكست سياسي رژيم آل خليفه در برابر مطالبات و خواسته هاي مردم دارد.

وي افزود: ايجاد ترس و وحشت در ميان مردم و دور كردن آنان از مساجدشان ، هيچ دستاوردي براي رژيم آل خليفه نخواهد داشت و نخواهد توانست صداي آزادي خواهي و اصلاح طلبي در اين كشور را خاموش كند.

"عبد الجليل خليل "رييس فراكسيون پارلماني مستعفي الوفاق اعلام كرد كه رژيم آل خليفه 20 مسجد را در بحرين به بهانه نداشتن مجوز پروانه ساخت تخريب كرد و اينك در حال سنگ اندازي در برابر اجراي طرح ساخت بزرگ ترين مسجد در بحرين بدون هيچ گونه توجيه است و علاوه بر آن اين رژيم از سال 1974 تاكنون از ثبت هرگونه اماكن وقفي براي شيعيان جلوگيري كرده است.

15:00

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها