تجمع مقابل دفتر سازمان ملل دربحرين

درخواست براي تغيير نظام سياسي بحرين

 درخواست براي تغيير نظام سياسي بحرين
سه شنبه 20 دی 1390 - 18:09

لندن (العالم) – نويسنده و فعال سياسي بحريني با اشاره به اين كه مسئولان بحريني به خواسته مردم براي اجراي تغييرات اساسي در كشور پاسخ نداده اند؛ تجمع امروز (سه شنبه) مردم مقابل دفتر سازمان ملل در منامه را درخواست براي تغيير نظام سياسي عنوان كرد.

"كريم المحروس" در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: برخي از تجمع ها مانند تجمع مقابل دفتر سازمان ملل ، حركتي نمادين براي نشان دادن خواسته هاي مردم بحرين است.

وي از نقش منفي سازمان هاي بين المللي و حمايت نكردن آنها از انقلاب مردم بحرين و خواسته هاي مشروع آنان انتقاد كرد.

نويسنده و فعال سياسي بحريني تصريح كرد: سازمان ملل به خوبي مي داند كه حركت مردم بحرين ، حركتي انقلابي و سياسي با هدف تغيير نظام سياسي كشور است.
 
المحروس خاطرنشان كرد: همه اقداماتي كه رژيم آل خليفه درپاسخ به خواسته هاي سازمان هاي بين المللي از جمله كميسارياي حقوق بشر انجام داده است ، به نوعي با هدف به بازي گرفتن مردم و افكار عمومي بوده و در واقع اقدامي درجهت تقويت رژيم حاكم در كشور بوده است.

نويسنده و فعال سياسي بحريني گفت: مسئولان بحريني به خواسته هاي مردم در زمينه اجراي تغييرات سياسي در كشور براي بهبود اوضاع امنيتي توجهي نكرده اند و بسياري از مناطق بحرين با گذشت بيش از 10 ماه از شروع انقلاب هنوز در محاصره است و حتي در گزارش كميته حقيقت ياب بسيوني نيز به اين موضوع هيچ اشاره اي نشده است.

وي تصريح كرد: همين محاصره باعث درگيري هاي روزمره و شبانه شده كه تصاوير آنها در اينترنت پخش شده است.

المحروس گفت: آنچه در اينترنت پخش شده است ، نشان دهنده محاصره كامل مناطق بحرين از 10 ماه پيش است و نيروهاي وابسته به رژيم آل خليفه هربار با شليك گازهاي حاوي مواد سمي به سوي منازل شهروندان و بازداشت آنان اين محاصره را پايان مي دهند و دوباره آنرا از سر مي گيرند.

10-14:54

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها