بشار اسد به مردم سوريه اطمينان داد؛

انتقال قدرت ازطريق صندوقهاي راي درسوريه

انتقال قدرت ازطريق صندوقهاي راي درسوريه
سه شنبه 20 دی 1390 - 19:14

دمشق (العالم) – استاد دانشگاه دمشق سخنراني امروز (سه شنبه) رئيس جمهوري سوريه را كاملا" دقيق و شامل همه جزئيات مسائل سياسي و اقتصادي در سوريه ارزيابي كرد و گفت:بشار اسد با اعلام موعد همه پرسي و انتقال قدرت از طريق صندوق هاي راي به اقشار گسترده مردم سوريه اطمينان داد.

" توفيق داوود " درمصاحبه با شبكه خبري العالم ،درعين حال اظهار داشت: برخي از گروه هاي معاند در سوريه ، با هزاران سخنراني، صندوق راي و اعمال سياست ها و تئوري هاي مختلف راضي شدني نيستند.

استاد دانشگاه دمشق ادامه داد: اين گروه ها و اقشار خواهان سخنراني و اصلاحات نيستند چرا كه اصلا" به اصلاحات نمي انديشند و همين ها هستند كه نه در راه حمايت از وطن بلكه عليه وطن و عليه اصلاحات در كشور سلاح به دست گرفته اند.
 
داوود با اشاره به وجود توطئه هاي گروه هاي مخالف عليه سوريه گفت: اين گروه ها خواهان پيشرفت كشور و دموكراسي و حيات سياسي درسوريه نيستند و بشار اسد در سخنراني خود دقيقا به اين مطلب اشاره كرد.

وي تصريح كرد: سخنراني بشار اسد كاملا" جامع بود و موضوعات مختلف سياسي ، اقتصادي و اجتماعي را شامل شد و وي به مسائل مختلف دراين زمينه پرداخت.

استاد دانشگاه دمشق با اشاره به اختلاف نظرهاي سياسي درباره سوريه درسطح جهان خاطرنشان كرد: آمريكا و رژيم اسرائيل ، اروپا و حكام عرب مخالف سوريه، در صورت تغيير مواضع استراتژيك سوريه در قبال مسائل منطقه اي (حمايت از مقاومت)، اين نظام را خواهند پذيرفت و اين همان مساله اي است كه بشار اسد در سخنراني خود به آن اشاره كرد.

10 – 16:40

پربیننده ترین خبرها