وعده صهیونیست‌ها به تشکیلات خودگردان

وعده صهیونیست‌ها به تشکیلات خودگردان
چهارشنبه 21 دی 1390 - 13:20

رژيم صهيونيستي به تشكيلات خودگردان وعده داد در مقابل ادامه مذاکرات در اردن، تسهيلاتي شامل آزادي اسرا و گسترش مناطق به تشكيلات خودگردان مي دهد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، شخصيت هاي سياسي فلسطيني از بازگشت تشكيلات خودگردان فلسطين به مذاكره و ديدار با رژيم اشغالگر در اردن با وجود ادامه شهرك سازي و افزايش تجاوزات این رژیم عليه فلسطيني ها، حقوق و مقدسات آنها، انتقاد کردند.

با وجود وعده های رژیم صهیونیستی به تشكيلات خودگردان در برابر ادامه مذاکرات؛ نيروهاي اشغالگر 14 جوان فلسطيني را در كرانه باختري رود اردن به بهانه عضويت در گروههاي مقاومت بازداشت كردند؛ علاوه بر اين بولدوزرهاي اسرائيلي ده ها هكتار از زمينهاي منطقه العيسويه در قدس اشغالي را تخريب كردند.

 "حلمي الاعرج" مدير مركز آزادي هاي "بدائل" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: اقدامات اين رژیم مي دهد كه كابينه راستگراي تندور اسرائيل براي برقراري صلح و ايجاد آرامش تلاش نمي كند، بلكه فقط وعده مي دهد.

وي افزود: بهتر بود تشكيلات خودگردان فلسطين به وعده هاي اسرائيل و فشارهاي آمريكا اعتماد و توجه نمي كرد، و مذاكره با اسرائيلي ها را از سرنمي گرفت.

"احسان سالم" عضو جبهه فرماندهی ملي و اسلامي نیز در گفت و گو با خبرنگار العالم اظهار داشت: هر كسي كه فكر مي كند رژيم صهيونيستي امتياز خواهد داد، سخت در اشتباه است.

وي افزود: تشكيلات خودگردان فلسطين با بازگشت به مذاكرات اشتباه بزرگي مرتكب شده است؛ اين در حالي است كه تشكيلات خودگردان قبلا گفته بود تنها بعد از توقف شهرك سازي به مذاكرات باز مي گردد.

 

 23:05- 10

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها