توافق آمریکا وعربستان برای نجات دیکتاتور یمن

توافق آمریکا وعربستان برای نجات دیکتاتور یمن
چهارشنبه 21 دی 1390 - 13:36

جوانان انقلاب يمن دخالت هاي آمريكا در امور اين كشور را محكوم كردند و از وجود توافقي آمريكايي – سعودي براي نجات علي عبدالله صالح و همدستانش از محاكمه خبر دادند.

" باسم مغرم " از فعالان انقلابی یمن روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت : موضع گيري آمريكا بیانگر نقش قيمومت این کشور برای يمن است؛ اين در حالي است كه هدف مردم از ريختن به خيابان ها و انقلاب ضد رژيم حاكم، رهايي از وابستگي به بيگانگان و سرنگون كردن رژيم و برقراري عدالت و محاكمه جنايتكاران بوده است، اما قانون مصونيت صالح و همدستانش در واقع به جرم و جنايت در جهان صبغه قانوني مي بخشد.

وي افزود: آمريكا و عربستان عبدالله صالح را تنها عامل نجات منافعشان در این منطقه می دانند.

مغرم تأکید کرد: جوانان انقلابي از همان آغاز مخالفت خود را با طرح شوراي همكاري اعلام کردند، زيرا اين طرح حتي كم ترين مطالبات و خواسته هاي مردم را برآورده نمي كند، بنابراين براي ادامه فعاليت انقلابي تا تحقق كامل اهداف انقلاب آمادگي كامل داريم.

باسم مغرم خاطر نشان كرد: اجازه نخواهيم داد خون ريخته شده مردم و انقلابيون پايمال شود، اين خون ها به منظور حفظ رژيم يا برآورده شدن اهداف تشكل ديدار مشترك و تقسيم سهميه قدرت و حكومت ميان آنان ريخته نشده است، بنابراين انقلابيون به تشكل ديدار مشترك اجازه نخواهند داد از اجساد شهدا براي خود نردبان بسازد و در مقابل به قاتلان و جنايتكاران رژيم صالح مصونيت دهد.

 

23:00

 

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها