مصری‌ها در برابر صهیونیستها می‌ایستند

مصری‌ها در برابر صهیونیستها می‌ایستند
چهارشنبه 21 دی 1390 - 17:01

گروه هاي سياسي شهر "دمنهور" مصر نشستي را براي بررسي مقابله با ورود ده ها خاخام از اراضي اشغالي به مصر براي برگزاري مراسم سالروز ولادت ابوحصيره (خاخام مدفون در روستاي دميتوه اين شهر) تشكيل دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، گروه های سیاسی مصری در شهر دمنهور تصمیم دارند ، براي جلوگيري از برگزاري چنين مراسمي، به روش هاي مختلف از جمله تشكيل زنجيره انساني روی بیاورند.

گروه هاي سياسي به اسرائيل درباره برگزاري مراسم سالروز ولادت ابوحصيره هشدار دادند و اعلام كردند كه با همه توان مانع برگزاري چنين مراسمي خواهند شد . 

"محمد منيب" عضو مجلس نمايندگان مصر به خبرنگار العالم گفت: صهيونيست ها به بهانه هاي مختلف مي خواهند به حاكميت و اراضي كشورها دست درازی كنند.

ساكنين روستاي "دمیتوه" نیز اعلام كردند كه صهيونيست ها هنگام برگزاري اين مراسم برای آنها ایجاد مزاحمت می کنند؛ بصورتیکه نيروهاي امنيتي نيز براي تأمين امنيت صهيونيست ها، ساكنان را محاصره مي كنند.

علاوه بر اين صهيونيست ها دست به اقداماتي غيراخلاقي مانند نوشیدن مشروبات الکلی می زنند؛ به همین دلیل ساکنان دمنهور اینبار تصمیم گرفته اند که قاطعانه با اینگونه اقدامات مقابله کنند.

"محمد مرسي" نماينده جنبش "هوشياري" در شهر دمنهور به خبرنگار العالم گفت: نيروهاي امنيتي مصر براي تأمين امنيت 200 تا 300 صهيونيست روستاي دميتوه را به پادگان نظامي تبديل مي كنند.

"احمد ابوزيد" نماينده جنبش "كرامت" در شهر دمنهور نيز در مصاحبه با شبکه العالم تأکید کرد:  نيروهاي امنيتي با ورود صهيونيست ها به روستاي دميتوه، این روستا را کاملا می بندند، و مانع از ورود مردم و یا آنها از این روستا می شوند.

شريف حشمت نماينده حزب آزادي و عدالت در شهر دمنهور هم گفت : هيچ صهيونيستي پس از انقلاب 25 ژانويه مصر وارد شهر دمنهور نخواهد شد و زنجيره هاي انساني براي جلوگيري از ورود آنها به اين شهر تشكيل خواهد شد؛ و اگر هم وارد اين شهر شوند نخواهند توانست از آن خارج شوند.

 

MKH-11-15:06

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها