هدف آمریکا و اسرائیل از ترورها در ایران

هدف آمریکا و اسرائیل از ترورها در ایران
چهارشنبه 21 دی 1390 - 17:24

نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني گفت: آمريكا و رژيم اشغالگر صهيونيستي به منظور جلوگيري از پيشرفت ايران در زمينه هاي علمي و فن آوري، عمليات تروريستي ضد متخصصان و پرسنل فني و دانشمندان ايراني را در دستور كار قرار داده است.

" محسن صالح " روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : آمريكا و رژيم صهيونيستي، خصومت خود را با جمهوري اسلامي ايران به صورت علنی اعلام كرده اند، و همه گزينه ها از محاصره تا تحريم و ترور را در دستور كار دارند؛ و اين نشان مي دهد كه عوامل تروريستی كه ضد دانشمندان ايراني اقدام مي كنند ، از سوي دست هاي صهيونيستي و آمريكايي به كار گرفته شده اند.

وي آژانس بين المللي انرژي اتمي را به سبب انتشار و علني كردن اسامي دانشمندان ايراني به ويژه در زمينه برنامه هسته اي و اعطاي اين فهرست به سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا و اسراييل مسوول دانست و گفت: آژانس بين المللي انرژي اتمي در توطئه ضد ايران به منظور نظامي جلوه دادن برنامه هسته اي ايران و خدشه دار كردن وجهه مسالمت آميز اين برنامه دخيل است، و مبناي كار خود را ظن و گمان قرار داده است.

اين تحليلگر سياسي لبناني خاطر نشان كرد : پيشرفت جمهوري اسلامي و اعلام غني سازي اورانيوم در تاسيسات هسته اي فوردو آمريكا و رژيم صهيونيستي را نگران كرده است، به همين سبب برنامه هاي تروريستي خود ضد جمهوري اسلامي ايران را كه از گذشته همواره بر ضد ايران عمل كرده بودند ، بار ديگر در دستور كار قرار دادند.

وي افزود : جز آمريكا و اسراييل كه از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون با ایران خصومت داشته اند ، كس ديگري را نمي توان عامل اين گونه اعمال تروريستي دانست؛ به ويژه كه آن ها خصومت خود را علنا اعلام كرده اند.

محسن صالح اظهار داشت: اتهامات ايران به آمريكا و اسراييل مستند است، و ثابت مي كند این دو با هدایت يك گروهك تروريستي دست به چنين اقدامات كثيفي می زنند.

اين نويسنده لبناني بيان كرد، هجمه غربي – آمريكايي – اسراييلي، فقط به دلیل برنامه هسته اي ايران نيست؛ بلكه آن ها به سبب شكست آمريكا در عراق و افغانستان ناامید شده اند؛ این در حالي است كه روحيه ايران به سبب همبستگي ملي و توانمندي نظامي، در بالاترين سطح است.

 

14:55

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها