ناپديد شدن يك جوان بحريني

ناپديد شدن يك جوان بحريني
پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 07:16

يوسف احمد عباس جوان 24 ساله بحريني از صبح ديروز و به دنبال خروج از منزلش در منطقه قلالي ناپديد شده است و تا شامگاه ديشب به منزل بازنگشته است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از پایگاه " الوسط " ، خانواده جوان مذكور اين امر را به مديريت پليس محرق اعلام كرده اند و پليس تحقيق گسترده اي را درباره شرايط و دلايل ناپديد شدن جوان مذكور آغاز كرده است.
يكي از خويشاوندان اين جوان بحريني در اين باره گفت: جوان مذكور شخصيت بسيار آرامي دارد و به ندرت از منزل خارج مي شود و به دنبال عدم مراجعت وي به منزل از صبح ديروز تاكنون، خانواده اش شوكه شده و اقدام به جستجوي وي در بيمارستان ها و مراكز امنيتي كرده اند. اما متأسفانه تلاش آنها تاكنون بي نتيجه بوده است. به همين دليل ناپديد شدن يوسف احمد عباس 24 ساله را به پليس محرق ارائه كرده و خواستار تحقيق در اين باره شدند. آنها از شهروندان درخواست كرده اند براي يافتن جوان مذكور جهت بازگشت وي به آغوش خانواده اش به آنها كمك كنند

از زمان شروع قیام مردم بحرین و بخصوص به دنبال اشغال این کشور توسط نیروهای عربستان سعودی تعداد ناپدید شدگان روز به روز بیشتر شده است.

منابع بحرینی می گویند که اجساد تعدادی از ناپدید شدگان پس از چند روز یافته شده در حالی که آثار شکنجه بر بدن آنان مشهود بوده است .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها