از سوي رژيم صهيونيستي صورت گرفت؛

تصاحب صدها هكتار اراضي فلسطينيان

تصاحب صدها هكتار اراضي فلسطينيان
پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 07:22

قدس اشغالي (العالم) ـ رژيم اشغالگر صدها هكتار از اراضي فلسطيني ها را در منطقه جبل المكبر در اطراف مسجدالاقصي و با هدف ساخت شهرك‌هاي يهودي نشين تصاحب كرد.

مازن ابو قلبين عضو كميته دفاع از اراضي المكبر پنجشنبه به خبرنگار العالم گفت: هدف از تصاحب اراضي فلسطيني‌ها اخراج آنها از سرزمين مادريشان است و غصب هر چه بيشتر سرزمين فلسطين است.

وي تصريح كرد: صهيونيست‌ها اجازه نمي‌دهند فلسطيني‌ها در زمينشان ساخت و ساز داشته باشند، بلكه آن‌ها خواهان اسكان صهيونيست‌ها در اراضي فلسطيني‌ها هستند.

سازمان‌هاي فلسطيني در اين باره بر كنار گذاشتن اختلاف‌هاي فلسطيني‌ها و وحدت بخشيدن به صفوفشان در كنار عرب‌ها و مسلمانان براي مبارزه با سياست يهودي‌سازي رژيم صهيونيستي تاكيد كردند.

جمال جمعه رييس ستاد مردمي براي مبارزه با ديوار نژاد پرستي حايل و شهرك‌سازي در گفت وگو با العالم تصريح كرد: براي مقابله با شهرك‌سازي بايد جدي موضع‌گيري كرد و تشكيلات خودگردان و ديگر گروه‌هاي فلسطيني و جهان عرب و اسلام بايد در اين باره اقدام كنند.

جمعه افزود: براي حمايت از شهر قدس بايد اقدام عملي و جدي صورت گيرد و رژيم اسراييل تحريم شود به طوري كه سفيران كشورهاي اسلامي و عربي از آن خارج شوند و هرگونه روابط با اين رژيم را قطع كنند.
 
20:40 

پربیننده ترین خبرها