چنبره آل خليفه بر75درصد اراضي بحرين

 چنبره آل خليفه بر75درصد اراضي بحرين
پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 10:47

لندن (العالم)ـ كريم المحروس فعال سياسي بحريني گفت: خاندان حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين 75 درصد از اراضي اين كشور را در اختيار دارد.

المحروس فعال سياسي بحريني پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: اسامه التميمي نماينده پارلمان بحرين ميزان اراضي مصادره شده از سوي خاندان آل خليفه را نيمي از اراضي كشور اعلام كرده است. اين در حالي است كه ميزان مزبور با واقعيت تفاوت بسياري دارد. زيرا 75 درصد اراضي كشور به پادشاه بحرين تعلق دارد و وي آنها را جزو اموال خودش مي داند و بر اين باور است كه مردم حق ندارند از آنها استفاده كنند.

اسامه التميمي نماينده پارلمان بحرين اخيرا خاندان حاكم را به سرقت نيمي از اراضي بحرين متهم كرده و گفته بود آل خليفه با مردم مانند بردگان رفتار مي كند.

المحروس فعال سياسي بحريني با اشاره به در اختيار گرفتن 75درصد از اراضي كشور توسط آل خليفه اظهار داشت: اسنادي در اثبات اين حقيقت موجود است.

وي گفت: علاوه بر اين، همه سواحل بحرين جز بخش كوچكي از آن از سوي رژيم حاكم مصادره شده است.

فعال سياسي بحريني تصريح كرد: نمي توان بحرين را يك كشور دانست. زيرا قوانين موجود در آن كاملا پوشالي و ظاهري است.

محروس تأكيد بر اين كه حكومت آل خليفه بر همه اموال كشور تسلط دارد و املاك بحرين را در ميان خودشان تقسيم كرده اند؛ اظهار داشت: تعداد افراد خاندان حكومتي به بيش از دو هزار نفر افزايش يافته است و آنها اين اراضي را ميان خودشان تقسيم كرده اند.
tt-11-22:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها