كشور بحرين ملك شخصي آل خليفه

كشور بحرين ملك شخصي آل خليفه
پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 16:35

لندن(العالم)- هماهنگ‌كننده طرح ملي حمايت از انقلاب و پايداري از افشاگري نماينده پارلمان بحرين استقبال و تاكيد كرد رژيم حاكم بيش از نيمي از اراضي كشور را تصاحب كرده و آن را ملك شخصي خود قرار داده است.

اسامه التميمي نماينده پارلمان بحرين اخيرا خاندان حاكم را به سرقت نيمي از اراضي بحرين متهم كرده و گفته بود آل خليفه با مردم مانند بردگان رفتار مي كند.

محمد كاظم‌الشهابي در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: التميمي چيزي را گفته است كه ديگر نمايندگان از گفتن آن ناتوان‌ هستند. وي اين حقيقت را فاش كرده است كه بحرين به مزرعه‌اي براي آل خليفه تبديل شده و بيش از نيمي از كشور را تصاحب كرده است.

هماهنگ‌كننده طرح ملي حمايت از انقلاب و پايداريخاطرنشان كرد: التميمي فريادش را خطاب به رژيمي عنوان كرد كه در قلعه‌اي پنهان است و تصور مي‌كند كه مستحكم است اما در حقيقت سست و بي بنيان است.

‌الشهابي تاكيد كرد كه بسياري از مردم شيعه و سني بحرين شهيد و بازداشت شده‌اند. رژيم به درخواست‌هاي بين‌المللي و گزارش بسيوني براي آزادي بازداشت‌شدگاني چون عبدالهادي الخواجه بي‌توجه است.

درهمين حال كريم المحروس ديگر فعال سياسي بحريني به العالم گفت كه خاندان حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين 75 درصد از اراضي اين كشور را در اختيار دارد.

15:05 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها