هشدار اخوان المسلمین مصر به آمریکا

هشدار اخوان المسلمین مصر به آمریکا
جمعه 23 دی 1390 - 06:51

يكي از رهبران حزب آزادي و عدالت وابسته به گروه اخوان المسلمين مصر، واشنگتن را به بازنگري در حمايت هايش از رژيم صهيونيستي فراخواند و تاكيد كرد که ادامه جانبداري کامل از اين رژيم به منافع آمريكا در منطقه زيان مي رساند.

" جمال تاج الدين " روز جمعه درگفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : آمريكا بايد بداند كشورهاي عربي كه در آنها انقلاب رخ داده است، از اين به بعد وابسته به اين كشور نخواهند بود.

وي افزود: آمريكا بايد درك كند كه امروز این ملت های عرب هستند كه بر سرنوشت خود حاكم شده اند نه رژيم ها، بنابر روابط مصر و آمريكا بايد پاياپا باشد و در آن منافع مشترك رعايت شود نه اينكه فقط منافع آمريكا و اسراييل دیده شود.

عضو اخوان المسلمین مصر درباره ديدار" ويليام برنز" معاون وزير خارجه آمريكا از دفتر حزب آزادي و عدالت وابسته به این گروه در قاهره گفت: هدف از اين ديدار، اطلاع از ديدگاه حزب آزادي و عدالت درباره مسائل داخلی و منطقه اي بود و از اين حد فراتر نرفت.

تاج الدین خاطرنشان کرد: آمريكا سعي دارد با احزاب جديد مصر آشنا شود زيرا مي داند كه اين احزاب در عرصه سياسي اين كشور جايگاهي بسزا خواهند يافت و مواضع سياسي آنها از مرزهاي مصر فراتر خواهد رفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها