در واکنش به پذیرش فرستاده آمریکا

هشدار یک حزب مصری به اخوان المسلمین

هشدار یک حزب مصری به اخوان المسلمین
جمعه 23 دی 1390 - 08:46

معاون رييس حزب كنگره ناصري مصر در واکنش به حضور" ويليام برنز" معاون وزير امور خارجه آمريکا درمقرحزب آزادي وعدالت وابسته به گروه اخوان المسلمين درقاهره به اين گروه درباره هرگونه همکاري و توافق با آمريكا هشدار داد.

" فاروق العشري " روز جمعه درمصاحبه با شبكه خبري العالم، خاطرنشان کرد: راهبرد آمريكا در منطقه كاملا" مشخص است و آن حمایت كامل از رژيم صهيونيستي است.

وی تصریح کرد: ما با یک راهبرد جديد آمريكا نیز روبه رو هستيم وآن سياست كنترل همراه با تهاجم فكري و نفوذ است.

معاون ریيس حزب كنگره ناصري مصر تاکید کرد:من دوست اخوان المسلمين هستم و به همين جهت به آنان یادآور می شوم، آمريكا اعلام كرده خواهان " اسلامي مناسب اين دوره  است كه با آمريكا و غرب دشمني نكند و مانعي در راه توسعه طلبی آنها نباشد".

العشری گفت: آیا می توان قبول کرد، آمريكا که حامی همه جانبه رژيم صهيونيستي است امروز به همپيمان ما تبديل شده تا ما با آن توافق و همکاری كنيم؟

وی افزود: مي دانم كه اخوان المسلمين همه واقعيت ها را درك مي كند اما سئوال اينجاست كه چگونه حاضر شده با  آمريكا توافق و همکاری کند.

معاون ریيس حزب كنگره ناصري مصر اظهار داشت: مردم مصر اكنون به اخوان المسلمين به عنوان گروهي مي نگرند كه می تواند مهمترين قضيه امت اسلامي یعنی موضوع فلسطين است را حل کند و جلوي نفوذ آمريكا و رژيم صهيونيستي به منطقه را بگيرد و مانع تحميل روابط آمريكا با قاهره شود.

العشری تصریح کرد: آيا اعضاي گروه اخوان المسلمين مصر مي توانند باور كنند كه آمريكا مروج دموكراسي و آزادي در مصر است؟

وی خاطرنشان کرد: آيا اقدام مردم مصر درحمله به سفارت رژيم اسرائيل نشان نمي دهد كه آنان مخالف اين رژيم هستند؟

معاون ریيس حزب كنگره ناصري مصر از اخوان المسلمين خواست تا در روابط خود با آمريكا تجديد نظر كند ؛ چرا كه نبايد راه را براي نفوذ بيشتر آمريكا در منطقه خاورميانه و ضربه زدن به امت عربي و اسلامي باز كرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها