برای توقف دستاوردهای علمی

جنگ سری آمريكا واسراییل عليه ايران

جنگ سری آمريكا واسراییل عليه ايران
شنبه 24 دی 1390 - 10:07

يک كارشناس لبناني در امور راهبردي و نظامي تاكيد كرد كه آمريكا و رژيم صهيونيستي براي متوقف كردن دستاوردها و پيشرفت‌هاي علمي ايران، جنگي سري را عليه آن آغاز کرده اند.

" امين حطيط" روز شنبه در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم گفت:آمريكا، غرب و صهيونيست‌ها دستيابي به عناصر قدرت را در هر سطحي حق خود مي‌دانند و اگر كشوري كه در گروه‌ آنها نباشد براي ب‌دست آوردن عناصر قدرت تلاش كند حق خود مي‌دانند كه از آن جلوگيري كنند.

وي افزود:غرب براي اين منظور ابتدا به فشارهاي سياسي، اقتصادي و نظامي روي مي‌آورد و حتی عليه كشورهای ديگر به اقدام اشغالگرانه متوسل مي‌شود و اگر اين گزينه‌ها نتیجه ای براي آن نداشته باشد به جنگ سري روي مي‌آورد.

این کارشناس لبنانی اظهارداشت: قدرت نظامي آمريكا و اسرائيل امروز پس از شكست در ميدان‌هاي مختلف ناتوان است و از اين رو، به جنگ‌هاي سری ازجمله هدف قرار دادن دانشمندان و نخبگان كشورهاي عربي و اسلامي روي آورده اند.

امین حطیط با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه" آمريكا و رژيم صهيونيستي در ترور دانشمندان ايراني دست دارند و مسئولان آنها باید محاکمه و مجازات شوند"، گفت كه صبر ايران در برابر چنين اقدامات تروريستي بسر آمده است.

وی افزود: اسرائيل همواره تلاش مي‌كند مدارک جنايات خود را از بين ببرد و از اين رو، دست داشتن در عمليات ترور دانشمندان ايراني را تكذيب مي‌كند و اين در واقع فرار از مسئوليت است.

این کارشناس لبنانی خاطرنشان كرد: اسرائيل مي‌داند، صبر ايران که طي دو سال گذشته شماري از دانشمندانش بدست مزدوران این رژیم ترور شده اند، بسر آمده و

ممكن است پاسخ دردناكي بدهد.

امین حطیط  ضمن محكوم كردن سكوت سازمان ملل متحد در قبال ترور دانشمندان ايراني، گفت: "بان كي مون "دبير كل سازمان ملل متحد، در حالي  سكوت كرده كه ادعاهاي ساختگي درباره برنامه ترور سفيرعربستان در آمريكا را محكوم كرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها