کشف پیکر جوان بحرینی در کنار ساحل

کشف پیکر جوان بحرینی در کنار ساحل
شنبه 24 دی 1390 - 14:26

پيکر شهيد "يوسف احمد عباس" جوان معترض بحريني پس از سه روز در سواحل جزيره امواج در بحرين پيدا شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یوسف احمد عباس جوان 24 ساله بحرینی چهارشنبه گذشته مفقود شد که پیگیری خانواده اش برای یافتن وی به نتیجه ای نرسید.

سرانجام جسد وی دیروز در سواحل جزیره امواج در شمال غربی این کشور در حالی که آثار شکنجه بر بدنش آشکار بود، پیدا شد.

از زمان خیزش مردم بحرین و بخصوص به دنبال اشغال این کشور از سوی نیروهای سعودی تعداد ناپدید شدگان روز به روز بیشتر شده است؛ منابع بحرینی می گویند که اجساد شماری از ناپدید شدگان پس از چند روز یافت شده، در حالی که آثار شکنجه بر بدن آنان مشهود بوده است.

 

ایستادگی مردم بجرین در برابر ماشین جنگی رژیم

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين به العالم، گفت : هيچ اميدي به حل بحران به روش سياسي وجود ندارد و آل خليفه هر روز شيوه هاي جديدي براي سركوب مردم در پيش مي گيرد؛ ولی مردم بحرین همچنان به ایستادگی در برابر ماشین جنگی رژیم ادامه می دهد.

"فاضل عباس" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: اميدي به حل بحران از راه های سياسي وجود ندارد؛ زيرا رژيم سركوبگر آل خليفه همچنان راه حل نظامي را درپيش گرفته است و به كشتار مردم ادامه مي دهد.

دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك گفت: جسد شهيد يوسف احمد عباس اهل منطقه المحرق ديروز كشف شد؛ احمد عباس 3 روز پيش ناپديد شد، و هنگامي كه خانواده اش به مركز پليس سماهيج مراجعه كردند به آنها گفته شد كه فرزندشان در دفتر دادستاني كل است؛ اما دادستان كل وجود چنين شخصي در دفتر خود را انكار كرد تا اينكه جسد وي پيدا شد.

وی افزود: كساني كه پیکر وي را در اتاق كالبدشكافي بيمارستان سلمانيه ديدند، مي گويند كه آثار شوك الكتريكي و ديگر ابزار شكنجه روی جسد وي نمايان است.

عباس تأکید کرد: اما رژيم آل خليفه دست داشتن در شكنجه و قتل اين جوان بحريني را انكار مي كند .

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين گفت : رژيم آل خليفه شيوه شكنجه و قتل مردم در خارج زندان ها را به تازگي درپيش گرفته است و چنين شيوه سركوبگرانه اي در ساختمان شهرداري منطقه كرزكان و ديگر مناطق انجام مي شود .

وی با تاکید بر اینکه ملت بحرين در برابر ماشين جنگي رژيم و چماقدارانش، ايستاده است، افزود:ملت بحرين با گذشت 11 ماه از آغاز انقلاب همچنان شهداي خود را براي دست يابي به آزادي، عزت و حقوق مشروع  تقديم انقلاب مي كند.

عباس از برخورد دوگانه بيشتر كشورهاي جهان با مساله بحرين ابراز نگراني كرد و گفت : چنين به نظر مي رسد كه آمريكا و غرب مردم بحرين را مستحق برخورداری از حقوق مشروع خود، نمی دانند.

 

14-13:48



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها