سازمان آزادیبخش فلسطین:

آمریکا از تروریستها در سوریه حمایت می‌کند

آمریکا از تروریستها در سوریه حمایت می‌کند
شنبه 24 دی 1390 - 17:28

رييس اداره سياسي سازمان آزاديبخش فلسطين، آمريکا را به حمايت از اقدامات تروريستي در سوريه و به کارگيري برخي رژيم هاي عربي ضد دمشق متهم کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "فاروق القدومی" در اظهاراتی گفت: همگان می دانند که دلیل دخالت مشکوک اتحادیه عرب در سوریه برای حل بحران این کشور نبود، بلکه هدف از آن ایجاد تصور وجود جنگ فرقه ای و داخلی بود؛ و سند این موضوع تشویق چند شبکه ماهواره ای عربی برای بزرگنمایی حوادث سوریه و متهم کردن نظام این کشور به دست داشتن در آنها است.

فاروق القدومی خاطرنشان کرد: همه می دانند که سوریه پایگاه مقاومت عربی و حمایت از این مقاومت است. پیش از این، ما از پایگاه هایمان در سوریه برای انجام عملیات داخل اراضی اشغالی منتقل شدیم، آنهم در زمانی که کشورهای همسایه عربی ما را از ورود به اراضی خود منع می کردند.

القدومی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از کشورهای عربی همسایه نمی توانند به اندازه سوریه از مقاومت حمایت کنند، و ملت سوریه همانند تلاش برای آزاد سازی جولان، از عمق وجود خود خواستار آزاد سازی فلسطین است.

القدومی خاطرنشان کرد: گروه های مختلف مقاومت، که در سوریه مستقر هستند، از آزادی عمل، و حمایت نظام و ملت سوریه برخوردارند، و فکر نمی کنم که هیچکدام از نظام های عربی بتوانند آن حمایتی را که سوریه از مقاومت کرده است، به مقاومت ارایه دهند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها