برای یهودی سازی بیشتر صورت می گیرد؛

ساخت 204 واحد صهيونيستي در قدس

ساخت 204 واحد صهيونيستي در قدس
دوشنبه 26 دی 1390 - 04:18

مدير مرکز ساخت و ساز و ساماندهي "بقاء" در قدس نسبت به طرح دانشگاه رژيم صهيونيستي در اين شهر براي احداث 204 واحد صهيونيست نشين در راستاي يهودي سازي بيشتر آن هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مدیر مرکز "بقاء" نسبت به طرح دانشگاه رژیم صهیونیستی در شهر قدس برای احداث 204 واحد صهيونيست نشين در منطقه موسوم به "التلة الفرنسية" (تپه فرانسوی) به جای ساختمان های خوابگاه های دانشجویی هشدار داد و گفت: قرار است این واحدهاي مسكوني تنها به شهرک نشینان صهیونیست فروخته شود و از بازگشت عرب ها به اين منطقه در قدس ممانعت به عمل بیاید.

قرار است کمیته ساخت و ساز شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس این طرح را در نشست امروز دوشنبه خود مطرح کند تا درباره تصویب و یا رد آن تصمیم گیری شود.

قیس یوسف ناصر مدیر مرکز بقاء طی بیانیه مطبوعاتی به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت: ما از یک طرح کلی ارائه شده توسط دانشگاه رژیم صهیونیستی در قدس برای تخریب 4 ساختمان صحبت می کنیم که تاکنون به عنوان خوابگاه دانشجویی در منطقه التلة الفرنسية استفاده می شد و قرار است 6 ساختمان جدید 9 طبقه ای مشتمل بر 204 واحد مسکونی به جای آنها احداث شود.

وی افزود: کمیته ساخت و ساز شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس طرح مذکور را در تاریخ 11/5/2011 مورد بررسی قرار داده و خواستار تصویب این طرح با قید افزایش ارتفاع ساختمان ها به 12 طبقه خبر داده بود. این طرح همچنین در تاریخ 25/10 سال گذشته به کمیته مذکور ارائه داده شده بود و قرار است امروز دوشنبه دوباره مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مدیر مرکز بقاء تصریح کرد که رویکرد کنونی کمیته ساخت و ساز قدس، استفاده از این طرح برای ممانعت از خرید یا اجاره واحدهای مسکونی توسط عرب ها در تپه فرانسوی ها است تا این منطقه به عنوان یک منطقه برخوردار از اکثریت صهیونیستی درآید.

وی افزود: در همین راستا از مرکز مدیریت اجتماعی تپه فرانسوی ها خواسته شده است که با استفاده از این طرح زمینه کاهش جمعیت عرب ها و تغییر موازنه جمعیتی در این منطقه را فراهم آورد.

"یوسف دویچ" نماینده شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس نیز خواستار ممانعت از انتقال شهروندان عرب به تپه فرانسوی ها و طراحی برنامه ای در این راستا شده است.

پربیننده ترین خبرها