نماینده مجلس سوریه:

دعوت قطر برای اقدامات تروریستی در سوریه

دعوت قطر برای اقدامات تروریستی در سوریه
دوشنبه 26 دی 1390 - 16:37

يك نماينده سوري هشدار داد دعوت قطر از کشورهاي عربي براي اعزام نيروهاي نظامي، به معناي دعوت اين کشور از گروه هاي مسلح براي ادامه اقدامات تروريستي در سوريه است.

"احمد منير" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با تاکید بر اینکه حمد امیر قطر دست پرورده آمریکا و صهیونیست ها است، اظهار داشت: دعوت حمد براي مداخله نظامي كشورهاي عربي در سوريه،  دعوت از گروه هاي مسلح براي ادامه فعالیت هایشان و پاسخگو نبودن به عفو عمومي رئيس جمهوري است.

نماینده مجلس سوریه با اشاره به اینکه در شرايط كنوني هيچ يك از كشورهاي عربي و غربي نمي توانند در سوريه مداخله نظامي كنند، خاطرنشان كرد: امير قطر با ایجاد پايگاه آمريكايي در خاك خود و اجراي طرح ها و ديكته هاي صهيونيستها و آمريكا، منطقه را به سوي پرتگاه  مي برد.

نماینده مجلس سوریه هشدار داد: مردم سوريه از مداخلات قطر خشمگين و خواستار پاسخ دادن به آن هستند.

وي تاكيد كرد: سوريه متحد است و براي جنگي كه در نهايت پيروز خواهد شد، آمادگي دارد.

احمد منير، تاكيد كرد: هيچ مجالي براي واكنش نظامي كشورهاي عربي وجود ندارد، و فروپاشي اقتصادي اروپا و آمريكا نيز از مداخله نظامي آنها جلوگيري مي كند.

وي هشدار داد: هر اقدام احمقانه غرب ضد سوريه همه منطقه را منفجر خواهد كرد و دعوت قطر براي مداخله نظامي كشورهاي عربي در سوريه جنبه تبليغاتي دارد و توطئه جديدي است كه با سرکردگی قطر ضد سوريه اجرا مي شود.

نماینده مجلس سوریه با اشاره به اينكه گروه هاي تروريستي هنوز تامين مالي مي شوند و حمد با اين دعوت مي خواهد روحيه تضعيف شده آنها را تقويت كند، افزود: اين دعوت، همچنين دعوت از تكفيريها و افراد مسلح است تا خلع سلاح نشده و به صدور فرمان عفو عمومي رئيس جمهوري پاسخ ندهند.

 

15-22:46



پربیننده ترین خبرها