تأثیر جدی تحریم ها بر رژیم اشغالگر

تأثیر جدی تحریم ها بر رژیم اشغالگر
دوشنبه 26 دی 1390 - 17:12

رام الله (العالم) فلسطيني ها در كرانه باختري از تأثير شديد و جدي تحريم کالاهاي رژيم اشغالگر درنتيجه فراگير شدن آن در کشورهاي مختلف دنيا خبر دادند.

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از رام الله گزارش داد، بسياري از ناظران معتقدند فراخوان برخی گروهها براي تحريم رژيم اشغالگر به ويژه در اروپا،  بحران واقعي براي تل آويو  ايجاد مي كند.

اين فراخوان که با تحريم محصولات  رژيم صهيونيستي آغاز شد، اکنون به مرحله تحريم های فرهنگي و آكادميك رسيده است و با رسیدن آن به مرحله تحريم سياسي، در جهان گسترش خواهد یافت.

"عمر البرغوثي " يكي از بنيانگذاران اين تحريم به شبكه خبري العالم گفت: تحريم رژيم اشغالگر و ممانعت از سرمايه گذاري اين رژيم و تحريم آن كه در جهان به BDS  معروف است، مربوط  به يك سال و دو سال نيست  بلكه درازمدت  است و هدف از آن به انزوا کشاندن رژيم صهيونيستي در داخل و خارج  از اراضی اشغالی است.

"عصام بكر" يكي از رهبران حزب خلق فلسطين به شبكه خبري العالم گفت :  رژيم صهيونيستي در سطح جهاني در انزوا به سر مي برد، و محصولات اين رژيم با روشهاي مختلف تحريم مي شود؛ مقامات اين رژيم به تأثیر این تحریم ها اذعان کرده اند.

اما اقدام برخي شخصيت هاي فلسطيني مبني برعادي سازي روابط فرهنگي يا اكادميك با رژِيم صهيونيستي موجب ناخرسندي  مسئولان اين ستاد شده است .

"مراد جادالله" عضو ستاد تحريم اسرائيل  در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت :  كسي كه خود خواستار استراتژيِ جديد فلسطينی است، باید با مذاكرات مخالف باشد؛ بنابراین كسي كه با مذاكرات موافق است، مخالف تحریم این رژیم است.

 

AM - 16 - 11:11

پربیننده ترین خبرها