سايت‌هاي شركت هواپيمايي و بورس اسرائيل هك شدند

سايت‌هاي شركت هواپيمايي و بورس اسرائيل هك شدند
سه شنبه 27 دی 1390 - 07:56

هکرها بار ديگر به جان سيستم‌هاي رايانه‌اي و امنيتي رژيم صهيونيستي افتادند تا دور تازه‌اي از درگيري‌هاي سايبري ميان مسلمانان و صهيونيست‌ها شروع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم تنها چند روز پس از حمله هکرها به کارت‌های بانکی شهروندان اسرائیلی، اینبار نوبت شرکت هواپیمایی و بورس این رژیم بود تا به مدت چند ساعت از دسترس خارج شود و پیام‌های دیگری بر صفحات آن درج شود.

به گفته مقامات این رژیم، یک هكر سعودي با نام مستعار "OX omar" سايت‌هاي بورس و شركت هواپيمايي العال اسرائيل را هك كرد.

بر اساس اين گزارش كاربران در مراجعه به سايت‌هاي ياد شده با عبارت « با عرض پوزش؛ سايت در حال اصلاح است؛ لطفا بعدا مراجعه كنيد» مواجه شدند.

روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت" نيز نوشت كه هكر سعودي كه پيش از اين موفق شده بود به اطلاعات هزاران كارت اعتباري اسرائيلي‌ دست يابد، اعلام كرده است كه يك گروه حامي ملت فلسطين به نام "كابوس" قصد دارند سايت شركت العال و بورس و اسناد مالي را از كار بياندازند.

اين در حالي است كه جنبش حماس خواستار افزايش حملات عليه پايگاه‌هاي اينترنتي اسرائيل و توسعه جنگ الكترونيكي عليه رژيم اشغالگر شد.

"سامي ابوزهري" سخنگوي حماس در اظهاراتي گفت كه عمليات مكرر و موفقيت‌آميز نفوذ به پايگاه‌هاي الكترونيكي اسرائيل بيانگر آن است كه عرصه جديدي به عرصه‌هاي مقاومت و آغاز جنگ الكترونيكي عليه اسرائيل باز شده است.

حماس همچنين از ملت فلسطين و ملت‌هاي عربي خواست تا جنگ الكترونيك عليه اسرائيل را ادامه داده و اين جنگ را در زمينه‌هاي مختلف به منظور مقابله با جنايت‌هاي اسرائيل و پاسخ به آن توسعه دهند.

رژیم صهیونیستی مدعی داشتن سیستم‌های پیشرفته امنیت سایبری است اما در طول سال‌های گذشته هکرهای مسلمان موفق شده‌اند بسیاری از سایت‌های اینترنتی مراکز مهم این رژیم را مورد حمله قرار داده و آن را از کار بیاندازند. این حملات باعث شده تا مقامات اسرائیلی فشارهای بیشتری را بر بخش خصوصی برای افزایش دامنه امنیت خود وارد کنند تا اتفاقی مانند دو هفته پیش تکرار نشود. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها