مردم بحرين از آل خليفه نااميد شده اند

مردم بحرين از آل خليفه نااميد شده اند
سه شنبه 27 دی 1390 - 18:15

منامه (العالم) ـ مسوول رسانه اي جمعيت عمل اسلامي بحرين تاكيد كرد كه پس از سخنراني اخير حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين و وعده اصلاحات صوري، موجي از نااميدي فضاي عمومي كشور را فراگرفته است.

ياسر ماحوزي روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مردم بحرين انتظار داشتند كه در سخنراني پادشاه صحبت از اجراي برخي اصلاحات پس از گزارش كميته حقيقت ياب بسيوني و كميته هايي كه بعد از آن آمدند، مطرح مي شد نه اينكه همچنان وعده هاي توخالي به مردم داده شود.

وي افزود: رژيم بحرين به طرحهاي ويژه خود ادامه مي دهد و از شنيدن صداي مردم امتناع مي كند و اين امر به دليل حمايتهاي منطقه اي و بين المللي از اين رژيم است كه اگر اين حمايتها نبود رژيم ناچار بود به خواسته هاي مردمي گوش دهد.

ماحوزي آنچه كه در بحرين رخ مي دهد را بحراني واقعي در مساله حقوق بشر و نظام سياسي اين كشور توصيف كرد و گفت: مردم و مخالفان در بحرين از سازمان ملل خواستند تا براي حمايت از مردم از دست اين رژيم و تعدي هايش عليه حقوق بشر وارد عمل شود.

وي از مخالفان بحرين در داخل خواست تا اولويت هاي خود در پرونده هاي سياسي و حقوقي را تعيين كنند و با تاكيد بر اينكه حمايت از مردم بحرين بايد در اولويت قرار گيرد، خاطرنشان كرد: بي اعتنايي به مردم و حقوق آنان و ناچيز دانستن آن به طور غيرقابل توصيفي در كشور رخ مي دهد.

11:08

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها