ناآرامي هاي يمن گسترش يافت

نقشه صالح براي انتقام از ملت انقلابي يمن

نقشه صالح براي انتقام از ملت انقلابي يمن
چهارشنبه 28 دی 1390 - 04:05

فعال سياسي يمني با اشاره به ايستادگي مردم كشورش در زمينه تحقق مطالبات انقلاب تاكيد كرد: ناآراميهاي اخير يمن تحقق پيش گوييهاي علي عبدالله صالح ديكتاتور اين كشور نيست بلكه اجراي نقشه هاي وي براي تكه تكه كردن يمن است.

محمد الكمالي چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: هنگامي كه صالح از افتادن 5 استان به دست القاعده سخن مي گفت پيش گويي سياسي نمي كرد و بر اساس گزارشهاي اطلاعاتي سخن نمي گفت بلكه دقيقا مقاصد خود و نحوه اجراي آنها را بيان مي كرد تا سراسر كشور را دچار بحران و يمن را تكه تكه كند.

وي افزود: صالح كشور را به جايي رسانده است كه وزير خارجه بگويد اين ناآراميها ممكن است موعد انتخابات را به تعويق اندازد. انتخاباتي كه قرار است بر اساس مكانيسم شوراي همكاري خليج فارس به نفع حزب حاكم و تنها نامزد آن برگزار شود.

الكمالي گفت: با وجود توطئه ضد انقلاب يمن مردم همچنان بر تحقق مطالبات انقلاب تاكيد دارند به طوري كه صالح و حزب وي خود را در بن بستي خطرناك مي بينند.

فعال سياسي يمني افزود: حتي تلاش صلاح براي خروج از كشور و مسافرت به خارج، با مخالفت و ترديد روبرو شد چون و جنايت هاي ضد بشري و جنايتهاي جنگي زيادي مرتكب شده است.

وي انقلاب مردمي يمن، ايستادگي غير منتظره يمنيها و اصرار آنها بر خواسته هايشان و دستيابي به اهداف انقلاب را با وجود شكستها به علت نقشه هاي خارجي كه در خدمت منافع دائمي عربستان ، همسايگان منطقه اي و قدرتهاي بين المللي و در راس آنها ايالات متحده است، ستود.

الكمالي تاكيد كرد: رژيم يمن نقش اصلي خود را به عنوان نگهبان منافع غرب ايفا مي كند.

AM – 17 – 16:25

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها