غربی ها در پرونده هسته ای ایران کارشکنی می کنند

غربی ها  در پرونده هسته ای ایران کارشکنی می کنند
پنج‌شنبه 29 دی 1390 - 06:31

نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با انتقاد ازکشورهاي غربي گفت: غربي ها هيچگونه جديتي براي حل و فصل پرونده هسته اي ايران ندارند.

" حسين ابراهيمي " چهارشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ايران به دنبال صلح است و برنامه هسته اي آن رويكرد نظامي ندارد.

وی افزود : كشورهاي غربي در مذاكراه با ايران هيچگونه جديتي براي حل و فصل پرونده هسته اي ندارند.

وي با اشاره به اظهارات علي اكبر صالحي وزير امور خارجه ايران درباره از سرگيري گفت و گو میان تهران و گروه 5+1 در استانبول گفت : جمهوری اسلامی همواره از گفت و گو حمايت كرده است ولی غربي ها مانع به نتیجه رسیدن آن شدند.

ابراهیمی افزود : بازرسي های متعدد آژانس از تاسيسات هسته اي ايران ، صلح آميز بودن برنامه های کشورمان را ثابت كرد و اين مساله در گزارش بازرسان نمود پيدا كرده است.

نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد : در صورتي كه عليه ايران اقدام نظامي صورت گيرد ، آغاز كننده های تجاوز پشيمان خواهند شد و بيش از ديگران زيان می بینند.

 وي با اشاره به اينكه مذاكرات آتي قرار است در استانبول برگزار شود ، افزود : ايران حاضر است با گروه 5+1 در هر مكاني ، گفت و گو كند.

حسين ابراهيمي درباره تحريم اعمال شده ضد ايران نيز گفت : تحريم ها به سلاحي فرسوده و ناكارامد تبديل شده است ؛ زيرا جمهوري اسلامي توانست با پشتوانه اراده و مقاومت و پايمردي ملت ايران بر آن فائق آيد.

22:34     

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها