رسوایی جدید ارتش اسرائیل؛

ناپدید شدن 1500خمپاره در اراضی اشغالی

ناپدید شدن 1500خمپاره در اراضی اشغالی
جمعه 30 دی 1390 - 13:50

يک پايگاه خبري رژيم صهيونسيتي از ناپديد شدن 1500 خمپاره در يکي از پايگاه هاي ارتش اين رژيم در جنوب اراضي اشغالي خبر داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، پایگاه "واللا" اعلام کرد، هفته گذشته پس از بررسی آمار مهمات یکی از پایگاه های ارتش، ناپدید شدن تعداد قابل توجهی از خمپاره های تانک همه را شگفت زده کرد.

با این حال منابع نظامی این احتمال را مطرح کردند که ناپدیدشدن این مهمات با یک باند اقلیت در منطقه که به دنبال سرقت فلزات است، مرتبط باشد.

در این پیش بینی ها ادعا شده است که این باند "فرضی" با آگاهی یافتن از حراست ضعیف این پایگاه، در یک برنامه ریزی بلند مدت توانسته است از زیر نرده ها وارد پایگاه شده، و بدون آنکه اثری از خود برجای بگذارد، خمپاره ها را خارج کند.

با آغاز تحقیقات برای یافتن این خمپاره ها، فرمانده نظامی جنوب، تغییراتی را در نحوه حراست از این پایگاه صورت داد.

با این حال منابع نظامی احتمال دادند که بخشی از این خمپاره ها از طریق منطقه سینا به غزه منتقل شده است.

پایگاه واللا همچنین فاش کرد، رژیم اشغالگر از طریق اطلاعات امنیتی از ناپدید شدن این خمپاره ها مطلع شد، و این امر ارتباط با "هوشیاری نظامیان در پایگاه ارتش" نداشت.

این پایگاه صهیونیستی همچنین به نقل از منابع نظامی خاطرنشان کرد که شمار خمپاره های ناپدید شده بیش از 1500 گلوله است؛ و پس از 2 بار بررسی آمار مهمات در پایگاه مذکور، مشخص شد که بیش از 1500 خمپاره مفقود شده است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها