عضو انجمن علماي يمن خبر داد:

توطئه طايفه اي براي ضربه به جهان اسلام

توطئه طايفه اي براي ضربه به جهان اسلام
شنبه 1 بهمن 1390 - 08:25

بيروت (العالم) ـ عضو انجمن علماي يمن تاكيد كرد كه نقشه اي براي ضربه زدن به جهان اسلام از جمله يمن از طريق برانگيختن آتش اختلافات طائفي و مذهبي در جريان است.

علامه يحيي ديلمي شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: اينگونه توطئه ها با هوشياري مسلمانان كشورهاي اسلامي از جمله مردم يمن به شكست خواهد انجاميد.

علامه ديلمي با تاكيد بر اين كه روحانيون يمن با دادن مصونيت به علي عبدالله صالح ديكتاتور اين كشور و همدستانش مخالفند، اظهار داشت: اين مصونيت ساختگي را كه رژيم مي خواهد از طريق جناحها و احزاب سياسي مخالف مردم، تصويب كند، در واقع مصونيت براي رژيمي است كه در حال سرنگوني است.

وي افزود: صدها نفر تاكنون به دست رژيم يمن به شهادت رسيده اند و اين شهدا اولياي دم دارند از اين رو علماي يمن با توجه به دستورات ديني با دادن مصونيت به صالح مقابله مي كنند زيرا مغاير با عقل و دين است.

عضو انجمن علماي يمن خاطرنشان كرد: انقلاب تا از بين بردن ظلم و فساد و سرنگوني رژيم حاكم ادامه دارد. انقلابيون مي خواهند مردم يمن آزاد و مستقل به دور از وابستگي خارجي زندگي كنند.

وي اظهار داشت: مردم يمن دستاوردهاي بسياري محقق كرده اند و رژيم رو به سقوط است و نفس هاي آخر خود را مي كشد.

علامه ديلمي گفت: جناح هاي سياسي كه در صدد تضييع حق مردم يمن هستند نيز دستاش براي مردم رو شده است.

وي توضيح داد كه جوانان انقلابي با آغاز انقلاب يمن رژيم مستبد را رسوا كردند و اينك نيز اهداف و ماهيت تشكلهاي سياسي كه با رژيم حاكم توافقنامه امضا و به ملت پشت كردند، برملا شده است.

15:48

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها