حزب الله: گردن اسرائیلی‌ها در دست مااست

حزب الله: گردن اسرائیلی‌ها در دست مااست
شنبه 1 بهمن 1390 - 12:49

رييس فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان هدف اصلي توطئه غرب ضد سوريه را در تنگنا قرار دادن مقاومت و تضعيف آن دانست و تأکيد کرد: اين توطئه به نتيجه نمي رسد زيرا گردن اسرائيلي ها در دست ما است.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "محمد رعد" در سخنانی در شهر الصرفند در جنوب لبنان، گفت: فشارهای مدعیان دمکراسی بر سوریه به این دلیل است که این کشور حلقه اتصال همه طرفهای منطقه ای است که با سیاستهای غربی مخالفند.

وی افزود: هدف از این توطئه تغییر نظام سوریه و یا تغییر رییس جمهوری این کشور نیست، بلکه هدف ساقط کردن سوریه از جایگاه منطقه ای خود در مقابله با طرح آمریکایی صهیونیستی است.

رعد خاطرنشان کرد: هدف نهایی از ضربه زدن به سوریه، محاصره مقاومت و تضعیف آن است، و این درحالی است که گردن اسرائیلی ها در دستان ما قرار دارد.

محمد رعد تأکید کرد: ما خواستار جنگ نیستیم، ولی برای آن در بالاترین آمادگی به سر می بریم؛ ما بر اساس تجربه هایمان می دانیم که اگر اسرائیل کوچکترین احتمالی برای دستیابی به یک پیروزی بدهد، برای تجاوز به لبنان منتظر هیچ کس نخواهد ماند؛ ولی اکنون به نظر می آید که دستان این رژیم خالی است و توانایی هیچ تجاوز و حماقتی ضد لبنان را ندارد؛ زیرا می داند که در صورت تجاوز، سرنوشت این رژیم روی میز قرار خواهد گرفت.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها