آل‌خلیفه در آستانه سرنگونی

آل‌خلیفه در آستانه سرنگونی
شنبه 1 بهمن 1390 - 14:37

فعال سياسي بحريني با تأکيد بر نزديك شدن رژيم آل خليفه به آستانه سرنگوني گفت، ملت انقلابي بحرين مرحله جديدي از پايداري و مقاومت را آغاز خواهند كرد، و تعلل رژيم در تأمين حقوق مردم سطح مطالبات مردمي را افزايش داده است .

"یحیی الحديد" روز شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: با گذشت یک سال از انقلاب، رژيم آل خلیفه نتوانسته است انقلاب را از بین ببرد و یا روحيه ملت را تضعیف کند.

وی با تأکید بر مشارکت همه بحرینی ها در این انقلاب گفت: كودكان نيز در فعاليت هاي انقلابي مشاركت مي كنند كه شهادت نوجواني به نام ياسين العصفور بیانگر این موضوع است.

الحديد گفت : وزير كشور مدعي شده بود كه با نزديك شدن ماه فوريه اعتراضات مردمي را فروخواهد نشاند ولي اين اعتراضات نه تنها كاهش نيافته بلكه دامنه آن گسترش یافته است.

الحديد بار ديگر دستگاه امنيتي را به سوء استفاده از كودكان متهم كرد و گفت : نيروهاي امنيتي براي اجبار كودكان به همكاري با دستگاه امنيتي در شناسایي فعالان سياسي و انقلابيون به آنها تجاوز و آنها را تهدید مي كنند.

الحديد با تأکید بر لزوم برگزاري مراسم سالگرد انقلاب 14 فوريه بحرين، گفت : مردم بايد چنين مراسمي را برگزاركنند و به رژيم آل خليفه و نيروهاي اشغالگر آل سعود اين پيام را برسانند كه انقلاب تا تحقق مطالبات مردمي ادامه خواهد داشت .

 یاسر الماحوزی

شدت گرفتن تنشها در بحرین

از سوی دیگر، "ياسر الماحوزي" از رهبران جنبش عمل اسلامي بحرين تأكيد كرد: از آنجا كه رژیم همچنان به سياست هاي سركوبگرانه ادامه مي دهد، افزايش تنش در اين كشور همچنان ادامه دارد و فراخوان هاي بين المللي براي پايان سركوب از سوي نظام آل خليفه بي فايده بوده است.

ياسر الماحوزي به شبكه العالم گفت: تشديد اقدامات انقلابي در پاسخ به حمله نيروهاي نظام به روستاها و حمله به زنان و كودكان در داخل منازل با استفاده از گاز اشك آور مي باشد.

الماحوزي درباره درخواست سازمان ملل از رژیم آل خلیفه براي همكاري با گروههاي سياسي جهت حل بحران اين كشور گفت: فراخوان هاي فراواني از سوي سازمان ها و شخصيت هاي سياسي براي پايان دادن به سركوب مردم و دادن فرصت و آزادي بيان به آنها مطرح شده است؛ اما رژیم سركوبگر منامه به همه اين درخواست ها پاسخ رد داده است.

الماحوزي افزود: هر گونه فراخواني كه الزام آور نباشد در برخورد با نظام بحرين بيهوده خواهد بود و اقدامات نظام نشان دهنده آن است كه براي پايان بحران كشور و يافتن راه حلي براي آن نمي توان به اين نظام اميدوار بود.

 

SAM-21-13:43

FF-21-13:49



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها