آل خلیفه مسئول ربودن فعال بحرینی

آل خلیفه مسئول ربودن فعال بحرینی
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 08:58

جمعيت "الاخاء" بحرين رژيم آل خليفه را مسئول ربوده شدن يوسف امر الله معاون دبيركل اين جمعيت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، شبه نظاميان رژيم آل خليفه روز شنبه معاون دبيركل جمعيت الاخاء از گروههای مخالف رژیم آل خلیفه را هنگام شرکت در مراسم تشييع جنازه در قبرستان المحرق ربودند.

"موسي انصاري" دبيركل جمعيت الاخاء در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تاكنون خبري از سرنوشت يوسف امر الله به دست نياورده ايم اما بر اساس تصاوير منتشر شده در یکی از شبکه های اجتماعی در اینترنت، وي توسط اراذل و اوباش ناشناس ريوده شده است اما بايد خاطرنشان کنم که یوسف امر الله در برابر ديدگان نيروهاي ضد شورش بازداشت شد.

انصاري تاكيد كرد: در هر صورت، رژیم بحرین مسئول ربوده شدن يوسف امر الله است كه به مراسم تشييع جنازه در قبرستان المحرق حمله كرد.

دبيركل جمعيت الاخاء گفت: ما با فرمانداري و رئيس پليس منطقه المحرق تماس گرفتيم اما آنها خبري از يوسف امر الله نداشتند.

وي افزود: يوسف امر الله در مراسم تشييع جنازه يوسف احمد عباس الموالي شركت كرده بود كه بالگردها به سمت شركت كنندگان در مراسم گاز اشك آور شليك كردند.

انصاري افزود: يوسف امر الله مي خواست به يك زن كه روي زمين افتاده بود، كمك كند اما اراذل و اوباش به سمت معاون دبیرکل جمعیت الاخاء یورش برده و وي را ربودند.

دبيركل جمعيت الاخاء تصريح كرد: تلاش خانواده این فعال بحرینی و جمعيت هاي سياسي براي يافتن وي بي نتيجه بوده است و اين اولين باري است كه معاون دبيركل يك جمعيت سياسي ربوده مي شود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها