مخالفت با بین المللی شدن پرونده سوریه

مخالفت با بین المللی شدن پرونده سوریه
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 14:05

يک عضو ارشد "مركز هماهنگي ملي سوريه" تاکيد کرد که اين مرکز برغم مخالفت با نظام سوريه هرگونه دخالت خارجي و ارجاع پرونده کشورش به شوراي امنيت سازمان ملل متحد را بشدت رد مي کند.

" محمد زکریا السقال" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: بحران سوريه مسئله اي داخلي است واعزام نيروهاي عربي و دخالت نظامي خارجي در سوریه محكوم و مردود است.

وی با بیان اینکه " مخالفان نظام سوریه برای تحقق مطالبات خود تلاش می کنند"، افزود: ما با هرگونه دخالت نظامی خارجی در سوریه مخالف هستیم اما سازمان هاي بشردوستانه غيردولتي براي حمايت از شهروندان سوري و کمک به تحقق مطالباتشان بايد در سوريه فعاليت داشته باشند.

عضو دفتر اجرایی مرکز هماهنگی ملی سوریه سخنان منسوب به " هيثم مناع" ریيس این مركز در خارج مبني بر " لزوم اعزام نيروهاي عربي به سوريه به شرط عدم دخالت نظامي خارجي " را اظهارات شخصي وي دانست و گفت که این سخنان بيانگر ديدگاه رسمي اين مركز نيست .

السقال گفت: اجراي جدي و كامل طرح اتحاديه عرب منجر به حل بحران سوريه ، برخورداري مردم از امنيت و ادامه فعاليت مسالمت آميز آنها تا دستيابي به مطالبات مشروع شان خواهد شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها