درخواست از جهان اسلام براي مقابله با اسراييل

170هزارفلسطيني درمعرض جدايي ازقدس

170هزارفلسطيني درمعرض جدايي ازقدس
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 14:18

كميته مردمي مقابله با ساخت ديوار حائل و شهرك سازي از اقدامات رژيم صهيونيستي براي كوچاندن و جدا كردن 170 هزار فلسطيني از قدس خبر داد.

عبدالله علقم رئيس كميته مردمي مقابله با ساخت ديوار حائل و شهرك سازي امروز (دوشنبه) در حاشيه كنفرانسي در اردوگاه شعفاط در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: رژيم صهيونيستي به شدت به دنبال اين است كه فلسطيني ها را از شهر قدس اخراج كند.
  
رئيس كميته مردمي مقابله با ساخت ديوار حائل و شهرك سازي اظهار داشت: پيام ما به جهان عرب و اسلام و آزادگان جهان اين است كه فلسطيني هاي ساكن قدس همچنان استوار و پايدار ايستاده اند و مي خواهند كه جهانيان صداي كمك خواهي آنها را بشنوند.

 

وی از جهان عرب و اسلام خواست براي مقابله با شهرك سازي رژيم صهيونيستي در کنار فلسطینی ها قرار گیرند.

 
علقم افزود: همه درباره بهار عربي حرف مي زنند ولي آيا زمان بهار فلسطيني فرانرسيده است؟ فلسطيني كه مي خواهد از اشغالگري رژيم صهيونيستي رها شود و به عنوان يك كشور اعلام موجوديت كند و به شهرك سازي پايان دهد.
 
ناصر جبران هماهنگ كننده كميته مردمي مقابله با ساخت ديوار حائل و شهرك سازي نيز در اردوگاه شعفاط گفت: رژيم صهيونيستي ديروز 65 دونم (هر دونم معادل يك هزار مترمربع) از اراضي روستاي الخاص را به محدوده شهرداري قدس الحاق كرد.

جبران افزود: كابينه رژيم صهيونيستي و شهرداري قدس هفته گذشته اعلام كردند كه تا سال 2020 حدود 3 ميليون صهيونيست را در قدس اسكان خواهند داد و اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي به اقدامات خود براي جدا كردن 170 هزار فلسطيني از قدس ادامه مي دهد.
MKH-22-23:01

پربیننده ترین خبرها