محکومیت حمایت واشنگتن از علی عبدالله صالح

آمریکا مخالف منافع ملت یمن است

آمریکا مخالف منافع ملت یمن است
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 19:13

فعال سياسي يمني گفت: آمريكا حامي ملل عرب نيست و حمايتش از رژيم علي عبدالله صالح و دشمني با ملت يمن گواه اين مدعا است.

"عبدالغني العديني " امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت : ملل عرب مي دانند كه آمريكا هرگز از آنها حمايت نخواهد كرد ؛ زيرا واشنگتن فقط به فكر تأمين منافع خود است و از مزدورانش حمايت مي كند.
وي تاكيد كرد : حمايت همه جانبه کاخ سفید از عبدالله صالح به روشني نشان مي دهد كه وي مزدور درجه يك آمريكا بود.
العديني با اشاره به تلاش واشنگتن براي خوب جلوه دادن حكومت ديكتاتوري يمن افزود : آمريكا براي حمايت گسترده  از رژيم صالح و نجات او طرح ها و توافقنامه هايي مهيا كرد ؛ در حالي كه رژيم حاكم برصنعا به علت جنايت علیه مردم مظلوم ، در نظر آنها منفور است .
فعال سياسي يمني گفت : ملت يمن به جواناني كه در ميادين شهرهاي مختلف تجمع كرده اند ، اميد بسته و هزاران نفري كه هر روز در يمن به خيابان ها مي آيند ، مي توانند به اين كار ادامه دهند و هر حكومت مزدور و غيرانقلابي را سرنگون كنند.
العديني اظهارداشت : مراكز دولتي با انقلابيون همراه شدند و خود را از عوامل غيرانقلابي پاكسازي كردند كه اين كار به دست جوانان انقلابي انجام شد نه احزاب ؛ زيرا احزاب به فعاليت هاي سياسي مي پردازند و پايبند به توافقنامه ها هستند ولي جوانان براساس اهداف انقلاب رفتار مي كنند.
العديني افزود : جوانان خصوصا پس از انتقال انقلاب از ميادين به مراكز دولتي هيچ اهميتي به توافقنامه ها ، مصونيت و طرح ها نمي دهند و به تلاش خود براي پاكسازي همه مراكز دولتي از عوامل غيرانقلابي ادامه خواهند داد .
العديني گفت : انقلابيون مقيد به نظرات احزاب سياسي نخواهند بود بلكه به مسيرخود تا تحقق اهداف انقلاب ، پاكسازي همه مراكز دولتي و بازسازي كشورشان براساس قانون ادامه خواهند داد و هر مركزي را كه فساد در آن باشد از جمله پارلمان پاكسازي خواهند كرد .
FF-23-16:00

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها