حکیم: استکبار درپی احیای استبداد است

حکیم: استکبار درپی احیای استبداد است
يکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:18

رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق، غرب را به تلاش براي زنده کردن دوباره رژيم هاي استبدادي در منطقه متهم کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "سید عمار حکیم" در نخستین همایش بین المللی جوانان  بیداری اسلامی در تهران، تأکید کرد: جوانان کشورهای اسلامی بدون هیچ چشم داشتی در مسیر بیداری اسلامی قرار گرفته اند.

وی با تأکید بر اهمیت نقش جوانان به عنوان رهبران آینده، اظهار داشت: ملت های آزاده باید در این بیداری اسلامی به دنبال گسترش وحدت باشند، و با دیدگاه های تنگ نظرانه و فرقه گرایانه مقابله کنند.

سید عمار حکیم با ابراز نگرانی درباره احیای رژیم های استبدادی در کشورهای انقلابی عربی، خاطرنشان کرد: هم اکنون پس از سرنگونی دیکتاتوری کشورهای منطقه، باید مراقب باشیم تا جنبش اسلامی دچار انحراف نشود و جوانان همه توان خود را به کار گیرند تا افرادی صالح در مناصب و پست ها گمارده شوند.

حکیم با تأکید بر مسأله فلسطین بعنوان مسأله محوری جهان اسلام، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و عبرت های فراوانی داشته است که باید از آنها درس بگیریم.

عمار حکیم از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این همایش، و نیز توجه خاص مقام معظم رهبری به بیداری اسلامی قدردانی کرد و افزود: امروز همه در سرزمین صلح ایران هستیم، که می خواهد سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن بگیرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها