هشدار آمریکا درخصوص حمله به ایران

هشدار آمریکا درخصوص حمله به ایران
چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 06:25

رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا به مسؤلان رژيم اشغالگر در خصوص حمله به تأسيسات هسته اي ايران هشدار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني العالم، "اودي سيگل " تحليلگر مسائل راهبردي کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در اين خصوص اظهار داشت: "ژنرال دمپسي پيش از بازگشت به کشورش در گفت وگو با مسؤلان اسرائيلي برنگراني آمريکا از روند برنامه هسته اي ايران تاکيد کرد. دمپسي مستقيما به مسؤلان اسرائيلي گفت: لطفا در خصوص تعامل با ايران ما را غافلگير نکنيد".

سيگل افزود: "نتانياهو در گفت وگو با رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا، از مقامات واشنگتن خواست تا همه توان خود را براي اعمال تحريمهای هرچه بيشتر عليه ايران بکار بندند. و دپمسي نيز در گفتگو با مسؤلان اسرائيلي برحمايت دولت اوباما از اسرائيل تاکيد کرد".

تحليلگر اسرائيلي با اشاره به گفتگوهاي رییس رژیم اشغالگر و رئيس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: "شيمون پرز در گفتگو با دمپسي گفت ما به آقاي اوباما اعتماد مي کنيم. راهکارهاي او کاملا صحيح است".

 

"محمد خواجه" کارشناس مسائل نظامي و راهبردي در بررسي اين گزارش در گفتگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه" (ازنگاه رسانه هاي اسرائيل) شبکه خبري العالم تصريح کرد: رژيم اشغالگر و آمريکا همواره هدفهاي راهبردي يکساني را در منطقه دنبال مي کنند.

وي افزود: شکست آمريکا در جنگهاي عراق و افغانستان خسارتهاي جبران ناپذيري بر ساختار نظامي اسرائيل وارد کرد و قدرتهاي اين کشور را در زمينه هاي مختلف تضعيف کرد.بنابراين آمريکا همواره از شعله ور ساختن جنگ جديد در منطقه خودداري مي کند.

وي گفت: صهيونيستها با درک نقطه ضعف آمريکا در زمينه خودداري از حمله به ايران، در صدد  بهره جستن از حمايتهاي سياسي و اقتصادي و نظامي آمريکا هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها