انتقال فعالیتهای انقلابی به پایتخت بحرین

انتقال فعالیتهای انقلابی به پایتخت بحرین
پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 - 19:07

يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين تاكيد كرد: ائتلاف انقلاب 14 فوريه راهبرد خود را مبني بر انتقال به پايتخت و مناطق حياتي كه سفارتهاي آمريكا و انگليس در آن قرار دارند، ادامه خواهد داد.

"هشام الصبّاغ" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، تشدید اقدامات امنیتی رژيم آل خلیفه در روزهاي اخير و جايگزيني شيوه هاي سابق خشونت و كشتار، با استفاده افراطی از گازهاي سمي را محكوم كرد و گفت: اين گازهاي سمي نه تنها شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آميز، بلكه شهروندان را درون خانه هايشان خفه مي كند، كه در نتيجه آن تا کنون چندین نفر شهيد شده اند.

وي با بیان اینکه تشدید اقدامات امنیتی و سرکوبها در بحرین با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد، تأکیدکرد: مقامات آمريكايي در مواضع خود به طور غير مستقيم از ماشين سركوب رژيم بحرين حمايت كرده اند. آنها گفتند ما از همه اقدامات دولت بحرين براي آنچه که آنرا ثبات ناميدند حمایت می کنند؛ اقداماتی که فقط در خون ریزی و کشتار بیشتر مردم خلاصه شده است.

 الصباغ خاطرنشان کرد: دولت بحرين براي اولين بار اعتراف مي كند كه رسما با مسئولان امنيتي آمريكا قرارداد بسته است، و اين نشان مي دهد آمريكاييها ارتباطي مستقيم و رسمي با سركوب دارند.

وي خاطرنشان کرد: ما به پيروزي اين انقلاب اطمينان داريم. ما به وضعيت پيش از انقلاب 14 فوريه باز نخواهيم گشت و همان شيوه را ادامه مي دهيم.

الصباغ در آستانه سالگرد آغاز انقلاب بحرين تاكيد كرد: ائتلاف انقلاب 14 فوريه راهبرد سابق خود را مبني بر انتقال به پايتخت و مناطق حياتي كه سفارتهاي آمريكا و انگليس در آن قرار دارد ادامه خواهد داد. اين دو سفارتخانه بخشی از منازعه بحرين خواهد بود، زیرا مسئولان امنيتي و نظامي آنها به طور مستقيم در بحرین مداخله كرده، و اظهارات آنها هنوز غير منصفانه است و آنها از سياستهاي اين رژيم حمايت مي كنند.

 

02‏/02‏/         10:50         Fa



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها