يكي از رهبران "جوانان انقلابي" مصر:

آمریکا و اسرائیل بزرگترین تهدید برای مصر

آمریکا و اسرائیل بزرگترین تهدید برای مصر
شنبه 15 بهمن 1390 - 10:07

يكي از رهبران جوانان انقلابي مصر، با اشاره به اينکه ائتلاف آمريکا و رژيم صهيونيستي بزرگترين تهديد براي انقلاب مصر است، گفت: پس از گذشت يك سال، انقلاب تنها راس رژيم را سرنگون كرده و نيمي از راه پيموده شده است.

" ضيا الصاوي " روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: هدف نهايي از انقلاب اين است كه انقلابيون به قدرت رسیده و زمام حكومت را در دست بگيرند تا هويت اسلامي و عربي از دست رفته مصر را به آن بازگردانند.

این رهبر جوانان انقلابی مصر با اشاره به هشدارهاي آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي ايران درباره مصادره انقلاب هاي عربي، گفت : اين هشدارها به جا هستند، زيرا استكبار جهاني و در راس آن ائتلاف صهيونيستي - آمريكايي در تلاش است كه از پسمانده هاي رژيم سابق پشتيباني كند؛ زیرا این ائتلاف با كناره گيري مبارك، يكي از مهم ترين دست نشانده هاي خود را در منطقه از دست داده است.

اين فعال انقلابي مصري با اشاره به اینکه انقلاب تونس حق بزرگي به گردن انقلاب مصر دارد، اما انقلاب مصر به سبب موقعيت و جايگاهي كه در جهان عرب و اسلام دارد، از اهميت بيشتري برخوردار است، افزود: ائتلاف آمريكايي - صهيونيستي تلاش كرد ميان شيعيان و سني ها و اعراب و ايراني تفرقه انگيزي و فتنه افكني كند، اما اين تلاش ها به بن بست رسيده است.

الصاوي خاطر نشان كرد: خطر اصلي كه مصر را تهديد مي كند، ائتلاف آمريكا و رژيم صهيونيستي است اما ما مطئمنيم كه ائتلاف مصري - ايراني به همراه ديگر انقلاب هاي عربي مي تواند در برابر هجمه این ائتلاف ايستادگي كند.

03/02 -22:46  

 

 

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها