دو گزینه پیش روی جوانان انقلابی یمن

دو گزینه پیش روی جوانان انقلابی یمن
شنبه 15 بهمن 1390 - 16:40

يکي از رهبران جنبش" حراک جنوب يمن" تاکيد کرد که " دو گزينه پيش روي جوانان انقلابي يمن وجود دارد"، گفت که جوانان انقلابي يمن يا بايد با ادامه انقلاب همه عناصر و بازمانده هاي رژيم ديکتاتوري صالح را سرنگون کنند و يا اينکه با سر دادن شعار دست روي دست بگذارند تا انقلاب مصادره شود.

" یحیی غالب"، جنبش حراک جنوب یمن را از پیشگامان انقلاب این کشور دانست و افزود: انتظار ما از انقلاب ایجاد تغییرات ریشه ای در یمن و سرنگونی کامل رژیم دیکتاتوری عبدالله صالح است زیرا این رژیم سرکوبگر سالیان زیادی با خشونت و زور بر شمال و با استعمار بر جنوب یمن حکومت کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنبش حراك جنوب یمن براي "عبدربه منصورهادي "احترام قائل است اما وي را به عنوان يك سياستمدار نماينده رژیم دیکتاتوری عبدالله صالح قبول ندارد.

این فعال سیاسی یمنی به درگیری درمنطقه المعلی عدن بین جوانان انقلابی یمن با گروه های مسلح که از مناطق دیگر یمن به جنوب این کشور آورده شده بودند، اشاره کرد و گفت که این درگیری بعداز یک تظاهرات مردم انقلابی برای بیان مطالبات خود شروع شد و در نتیجه یک تن کشته و 25 تن هم زخمی شدند.

غالب تصریح کرد: حوادث بعداز تظاهرات ديروز(جمعه)  يك تجاوز آشكار به حقوق مردم انقلابی یمن بود و اطلاعاتي در دست است كه گروههايي از دانشگاه ايمان و تيپ يك زرهي یمن در اين درگيري ها مشاركت داشته اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها