شورای نظامی مامور ایجاد ناامنی در مصر

شورای نظامی مامور ایجاد ناامنی در مصر
شنبه 15 بهمن 1390 - 18:09

عضو انجمن ملي براي تغييرمصر تاكيد كرد كه سناريوي ناامني از سياست هاي رژيم ديکتاتوري سرنگون شده مبارك است كه به شوراي عالي نظامي محول شده است.

" کریمه الحفناوی" شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: هدف شورای عالی نظامی این است که به دنیا ثابت کند در دوران دیکتاتوری مبارک امنیت و ثبات در مصر برقرار بوده است.

وی اظهار داشت: حادثه چهارشنبه گذشته در ورزشگاه پورت سعيد همزمان با اولين سالگرد حادثه جمل رخ داد.

عضو انجمن ملي براي تغييرمصر خاطر نشان كرد: هنگامي كه از مبارك خواسته شد كناره گيري كند، او گفت، " يا من يا هرج ومرج" و از همان زمان سناريوي ناامني و هرج و مرج را آغاز كرد.

الحفناوي تاكيد كرد: مردم مصر برغم همه تلاش ها براي خاموش كردن آتش انقلاب و تداوم خشونت ها، ثابت كرده است كه انقلاب متوقف نخواه شد، مردم مصر بعد از گذشت يكسال بار ديگر به خيابان ها آمدند تا تداوم انقلاب ضد حكومت استبدادي را نشان دهند.

وي افزود: آنها كه اكنون در حكومت حضور دارند مي خواهند به مردم مصر اين پيام را برسانند كه وجود مبارك امنيت را به همراه داشت، آنها مي خواهند مردم را از انقلاب بيزار و از مشاركت در آن منصرف كنند.

عضو انجمن ملي براي تغييرمصر تصریح کرد: مردم مصر پي برده اند كه طي يكسال گذشته هيچ يك از اهداف انقلاب تحقق نيافته است؛ لذا بار ديگر به پا خاستند و در سالگرد جمعه غضب به خيابان ها آمدند.

الحفناوی گفت هدف مردم مصر رساندن اين پيام های روشن به شوراي نظامي و دولت است ، انقلاب ادامه دارد، دولت كنوني را نمي خواهند. دولت باید مطالباتشان را برآورده كند، مجلس باید از اختیاراتش استفاده کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها