انقلاب بحرین پاسخی به بی عدالتی آل خلیفه

انقلاب بحرین پاسخی به بی عدالتی آل خلیفه
دوشنبه 17 بهمن 1390 - 18:19

عضو باشگاه حقوق بشر بحرين ، انقلاب مردم اين کشور را پاسخي به بي عدالتي هاي رژيم آل خليفه و بحران سياسي و نقض قانون اساسي اين کشور بدست اين رژيم دانست.

"فلاح ربيع "روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : بحران سياسي سال ها در بحرين جريان داشته اما رژیم آل خلیفه برای حل آن اقدامی مناسب نکرده و گزینه امنیتی را ترجیح داده است.

وی بحران حقوق بشر، اقتصادی و تبعیض طائفی در بحرین را برآیند بحران آفرینی های رژیم آل خلیفه خواند و گفت اینها در حالی بود که انتظار می رفت این رژیم با اتخاذ تدابیر و راه حل هایی برای پایان دادن به بحران ها اقدام کند.

عضو باشگاه حقوق بشر بحرین تصریح کرد: رژيم  آل خلیفه همواره مردم بحرین را تحقير كرده وحقوق آنان را نادیده گرفته است و همین مساله سبب افزايش سقف مطالبات و خواسته هاي مردم شد، اگر دولت بحرین خواسته هاي انقلابيون را مي پذيرفت ، امروز اوضاع كاملا متفاوتي برقرار بود.

فلاح ربیع درباره بازگشت مردم بحرین به ميدان اللولوه ( ميدان شهدا ) گفت : بازگشت به ميدان به خودي خود هدف نيست بلكه آنان بدنبال حقوق مشروع خود هستند که با این بازگشت محقق خواهد شد.

وی افزود:رویدادهای میدان الحریه نشان می دهد که مردم بحرین سرانجام به

ميدان اللولوه بازخواهند گشت و آن روز دور نخواهد بود.

عضو باشگاه حقوق بشر بحرین تاكيد كرد: روز به روز بر قدرت و پافشاري مردم بحرين بر تحقق خواسته هایشان افزوده مي شود و اینك اوضاع در مقايسه با شروع انقلاب 14 فوريه كاملا فرق كرده است.

فلاح ربیع خاطرنشان کرد: در حالي كه رژيم حاكم از هر راهي براي سركوب مردم استفاده می کند، مردم بر حضور در تظاهرات و اعتراضات و بازگشت به میدان اللولوه پافشاري مي كنند و اين نشان مي دهد كه مردم در مقابل ظلم و سركوبگري رژيم حاكم از پاي نخواهند نشست.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها