حمله به سفارت فلسطین در الجزایر

طرفداران دحلان سفارت را اشغال کردند

طرفداران دحلان سفارت را اشغال کردند
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 06:38

تعدادي از عناصر سابق سرويس هاي امنيتي وابسته به محمد دحلان عضو اخراجي کميته مرکزي جنبش فتح روز دوشنبه به مقر سفارت تشکيلات خودگردان فلسطين در الجزائر حمله کرده و خواستار اخراج حسين عبد الخالق به خاطر عدم پرداخت حقوق شان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، 15 فلسطینی به سفارت فلسطین در الجزائر یورش برده و دو نفر از کارکنان سفارت را به گروگان گرفتند که پس از مداخله نیروهای امنیتی مجبور به آزادی آنها شدند.

این گروه از عناصر وابسته به دحلان به رغم تلاش های نیروهای امنیتی و مسئولان وزارت امور خارجه به باقی ماندن در داخل مقر سفارت اصرار داشتند و حاضر به ترک آنجا نبودند.

پایگاه خبری مذکور اعلام کرد که این افراد از عناصر سابق سرویس های امنیتی فلسطین بودند و چند نفر از آنها به پشت بام ساختمان سفارت رفتند و پلاکاردهایی را در آنجا نصب کردند که بر روی آنها نوشته شده بود «ما خواستار اخراج سفیر و اطرافیانش هستیم» و یکی از آنها نیز فریاد می زد «ما حقوق مان را می خواهیم.»

این پایگاه به نقل از محمد لخضر نماینده جبهه آزادی بخش فلسطین در الجزائر خاطر نشان کرد که افراد مذکور از دار و دسته محمد دحلان و از فلسطینیان اخراج شده از مصر هستند که قبل از حضور در الجزائر تحت تعقیب بودند.

پربیننده ترین خبرها