نخست وزیر دولت فلسطین در غزه:

مردم ایران در پیروزی‌های مقاومت فلسطین سهیمند

مردم ایران در پیروزی‌های مقاومت فلسطین سهیمند
شنبه 22 بهمن 1390 - 07:55

نخست وزير دولت فلسطين در غزه با تأکيد بر پيروزي مقاومت فلسطين در آزاد سازي سرزمين خود، اظهار داشت مردم ايران در اين پيروزي سهيم و شريک خواهند بود.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "اسماعیل هنیه" در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سخنانی در جمع میلیونی تظاهرکنندگان در میدان آزادی تهران گفت: به شما اطمینان می دهم که مقاومت در فلسطین پیروز و نیرومند و شکست ناپذیر است، و انشاء الله پیروز خواهد شد؛ و سرزمین و مردم فلسطین را آزاد خواهد کرد؛ و شما مردم ایران در این پیروزی، و ساختن آینده ای روشن برای امت اسلامی و مردم فلسطین به یار خداوند سهیم خواهید بود.

وی در این مراسم که به صورت زنده از شبکه خبری العالم پخش شد، با اعلام مخالفت ملت فلسطین با تهدیدهای آمریکایی و صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و دخالتهای خارجی در منطقه و کشورهای عربی و اسلامی، بر وحدت امت اسلامی تأکید کرد.

هنیه افزود: امیدوارم که آن روز فرا رسد که با شما و همه فرزندان امت اسلامی در فلسطین آزاد و در قدس شریف پایتخت کشور فلسطین گرد هم بیاییم.

هنیه گفت: پس از 5 سال از محاصره ظالمانه غزه، و پس از جنگ 22 روزه غزه و پیروزی در این جنگ و ایستادگی و مقاومت قهرمانانه غزه و فلسطین، امروز من به دیدار شما فرزندان ملت مسلمان ایران آمدم.

هنیه خاطرنشان کرد: پس از پیروزی حماس در انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین، هدف حمله اقتصادی، سیاسی، و نظامی قرار گرفتیم، و در جریان جنگ 22 روزه، هزار و پانصد شهید و 5 هزار مجروح دادیم. 5 هزار خانه کاملا ویران شد و 20 هزار خانواده از خانه هایشان آواره شدند.

وی ادامه داد: دشمنان با این جنگ بی رحمانه به دنبال تحقق اهداف سیاسی و شکست اراده ملت فلسطین بودند؛ از ما خواستند که رژیم اشغالگر را در سرزمین فلسطین به رسمیت بشناسیم، مقاومت را ساکت کنیم و آنها سرباز خود شالیط را پس بگیرند.

وی تآکید کرد: ما امروز در اینجا از میدان آزادی تهران می گوییم که ما هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت. 

هنیه گفت: ما را محاصره و به مدت 22 روز به غزه حمله کردند، تا سرباز خود شالیط را باز پس بگیرند، ولی نتواستند، مگر پس از آنکه 1047 اسری قهرمان از قهرمانان ملت فلسطین و امت اسلامی را آزاد کردند.

هنیه تأکید کرد: ملت فلسطین به مقاومت خود، تا آزادی سرزمین فلسطین و قدس و مسجد الاقصی و بازگشت آوارگان به سرزمینی که از آن رانده شده اند، ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به پیروزی ملت غزه بر محاصره، و جنگ 22 روزه و مبادله اسرا گفت: ای ملت مسلمان ایران، امروز به میان شما آمدیم، تا در چنین روز باشکوهی پیروزی ما و پیروزی شما دست در دست یکدیگر بگذارند. مقاومت شکوهمند فلسطین در کنار انقلاب اسلامی پیروزمند ایران.

نخست وزیر دولت فلسطین در غزه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سی و چهارمین سال خود را درحالی گرامی می داریم، که همزمان سالگرد پیروزی بهار بیداری اسلامی در کشورهای عربی را به جشن نشسته ایم.

اسماعیل هنیه تأکید کرد: این دوره، زمانه ملتها است. انقلاب اسلامی ایران، مقاومت فلسطین قیامهای کشورهای عربی همه بر این نکته تأکید می کنند که زمان پیروزی ملتها فرا رسیده است، و زمان پیروزی اراده ملتها فرا رسیده است و هیچ کس نمی تواند اراده ملتها را در هم بشکند.

وی گفت: این پیام تأکید می کند که مقاومت و جهاد و مبارزه تنها گزینه استراتژیک امت اسلامی ما است، و تنها راه آزادسازی قدس مسجد الاقصی و فلسطین به یاری خداوند متعال خواهد بود.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها