هشدار درباره يورش به مسجد الاقصي

هشدار درباره يورش به مسجد الاقصي
شنبه 22 بهمن 1390 - 09:15

شخصيت هاي فلسطيني درباره قصد شهرك نشينان صهيونيست براي ورود به مسجد الاقصي و هتك حرمت آن هشدار دادند.

برخي از گروه هاي تندرو صهيونيست و اعضاي حزب راستگراي تندروي "ليكود" رژيم صهيونيستي خواهان يورش صهيونيستها به مسجد الاقصي در روز يكشنبه آينده (23بهمن) و هتك حرمت آن شده اند.

شيخ عكرمه صبري رييس هيات عالي اسلامي شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: توطئه طراحي شده براي مسجد الاقصي بسيار خطرناك است و ما پيشتر درباره اين حملات و يورش ها هشدار داده بوديم.

وي افزود: ما بار ديگر بر حق شرعي خود در اين مسجد تاكيد مي كنيم زيرا اين مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و يهود ارتباطي با آن ندارد و ما هرگونه تحركات براي يورش به مسجد الاقصي را محكوم مي كنيم.

موسسه وقف و ميراث فرهنگي شهر اشغالي قدس گزارش داد كه برخي از پايگاه هاي خبري وابسته به راستگرايان صهيونيست اعلاميه اي را در روزهاي اخير به نام حزب ليكود منتشر كرده اند كه در آن از هزاران عضو اين حزب خواسته شده است تا به مسجد الاقصي يورش ببرند و به اصطلاح خود از كوه المعبد براي پاكسازي و برچيدن مسجد الاقصي بالا روند.

در همين حال، جنبش اسلامي در سرزمين هاي اشغالي سال 1948 خواستار حضور دايمي فلسطيني ها در مسجد الاقصي شد زيرا اين اقدام تنها راه جلوگيري از تخريب مسجد و محافظت از آن است.

tt-10-23:01

پربیننده ترین خبرها