جنبش جهاد: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ

جنبش جهاد: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:16

تهران (العالم) نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران، پيروزي انقلاب اسلامي را نقطه عطف تاريخ دانست.

"ناصر ابوشريف" عصر شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي حالتي از بيداري، و مخالفت با تبعیت از استکبار به وجود آمد و به همين دليل مستكبران تلاش كردند با همه ابزارها از به ثمر نشستن انقلاب جلوگيري كنند.

وی افزود: مستکبران هنگامی که در این تلاشها با شکست مواجه شدند، تلاش هايشان را در راستاي به شكست كشاندن پيشرفت ايران در زمينه هاي علمي آغاز كردند.

ابوشريف افزود: راز ارتباط ميان انقلاب اسلامي و ملت هاي مسلمان و فلسطيني ها، اسلام و فلسطين است. ايران از زمان پيروزي انقلاب اسلامي با فلسطين به عنوان قضيه مقدس و مركزي جهان اسلام برخورد كرده و با روش هاي مختلف به طور بي دريغ از آن حمايت كرده است.

نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران با رد ادعاي برخي مبني بر معرفي سياست ايران در زمينه فلسطين به عنوان تلاش اين كشور براي كسب نفوذ از طريق قضيه فلسطين تأكيد كرد: اين تصور كاملا اشتباه است. مسئولان ایران همواره مسأله فلسطين را يك مسأله محوري دانسته، و هیچگاه درباره آن کوتاه نیامده اند.

وي درباره روحيه ضد صهيونيستي به وجود آمده در منطقه پس از پيروزي انقلاب اسلامي و بهره گرفتن از آن از سوي مقاومت فلسطين گفت: دشمني ايران با رژيم صهيونيستي، مبتني بر كينه نيست. بلكه اين دشمني به علت اشغال و غصب سرزمين فلسطين، اخراج فلسطيني ها از سرزمين شان در چارچوب طرحی خطرناك علیه منطقه، با هدف ضربه زدن به وحدت، و فرهنگ ملتهای این منطقه است.

ابوشریف ادامه داد: دشمني ايران با رژيم صهيونيستي يك دشمني مشروع با رژيمي است كه سرزمين فلسطين را غصب كرده است.

وي افزود: ايران در طول سه دهه گذشته به علت پايداري در موضع خود در زمينه حمايت از فلسطيني ها، هزينه فراواني پرداخت كرده، ولی هرگز از مواضع خود عقب ننشسته است.

 

Ma.10:10.11



پربیننده ترین خبرها