تأکید جوانان یمنی بر ادامه انقلاب

تأکید جوانان یمنی بر ادامه انقلاب
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:09

جوانان انقلابي يمن تاكيد كردند تا وقتي همه اهداف انقلاب به ويژه محاكمه علي عبدالله صالح و ديگر عناصر رژيم محقق نشوند ، ميدان ها را رها نخواهيم كرد.

"محمد العسل" از رهبران انقلاب جوانان يمن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار العالم اظهار داشت : مي خواهيم اين پيام را به باقیمانده‌هاي رژیم عبدالله صالح برسانيم كه جوانان انقلابی يمن به هيچ وجه ميدان ها را ترك نخواهند كرد، تا وقتي كه بقيه اهداف انقلاب را محقق سازند كه در راس همه اهداف انقلاب محاكمه عبدالله صالح و بقيه افراد خاندانش به سبب جنايت هايي است كه در حق مردم روا داشتند.

"مروان العامري" يكي ديگر از جوانان انقلابی به خبرنگار العالم گفت : 11 فوريه سالروز نخستين حضور جوانان انقلابي در ميدان ها و بر پا كردن چادرها در میادین شهرها است؛ در اين مناسبت انقلاب مسالمت آميز جوانان انقلابي يمن آغاز شد.

"محمد البحر" يكي ديگر از جوانان انقلابي در گفت و گو با العالم خاطر نشان كرد : سرنگون كردن رژيم ، هدفي است كه هنوز محقق نشده است و همچنان در دستور كار ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار العالم از صنعا، صدها هزار تن از مردم يمن در صنعا و ديگر شهرهاي ديگر با شرکت در تظاهرات و تحصن جمعه ي "تکمیل اهداف انقلاب"، سرنگوني كامل رژيم علي عبدالله صالح را خواستار شدند.

تظاهرات امروز با سالروز آغاز نخستين تحصن نامحدود يمني ها همزمان شد كه در آن سرنگوني رژيم علي عبدالله صالح را خواستار شده بودند.

 

11-13:28

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها