یکی از وکلای رئیس پارلمان فلسطین اعلام کرد

عزیز الدویک 6 ماه در بازداشت موقت

عزیز الدویک 6 ماه در بازداشت موقت
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 07:23

دادگاه صهيونيستي زندان "عوفر" با صدور حکمي بر بازداشت موقت عزيز الدويک رئيس مجلس قانونگذاري فلسطين به مدت 6 ماه به بهانه اينكه خطري جدي براي امنيت رژيم صهيونيستي به شمار مي رود، تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، خانواده دكتر "عزيز الدويك" در گفتگو با مركز اطلاع رسانی فلسطين خاطرنشان كردند: يكی از وكلای دكتر به اسم "فادی قواسمي" طی تماس تلفنی به وی خبر داده كه صهيونيست ها حكم بازداشت موقتش را بدون برگزاری هيچ جلسه ای برای صدور حكم، از طريق فاكس برای وی ارسال كرده اند.

خانواده الدويك به نقل از وكيل مدافعش تاكيد كردند كه دادگاه صهيونيستی به اين بهانه كه حضور دويك در بيرون از زندان می تواند برای صهيونيست ها خطرآفرين باشد، وی را به شش ماه بازداشت موقت محكوم كرده اند.

خانواده رئيس مجلس قانونگذاری فلسطين تصميم دادگاه صهيونيستی را اقدامی خودسرانه دانستند كه زندگی نمايندگان مجلس قانونگذاری را هدف قرار داده است.

لازم به ذكر است كه رژيم صهيونيستی در تاريخ 19/1/2012 دكتر عزيز الدويك را در ايست بازرسی "جبعه" واقع در جنوب رام الله بازداشت كرده و در تاريخ 24/1/2012 وی را به 6 ماه بازداشت موقت محكوم كرد.

پربیننده ترین خبرها