رژيم صهيونيستي بدنبال يهودي سازي قدس

روند سازش با اسراييل بايد متوقف شود

روند سازش با اسراييل بايد متوقف شود
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 19:23

كارشناس مسائل اسرائيل بر ضروت توقف روند سازش و هماهنگي هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين با رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.

"فتحي كليب" روز دوشنبه به شبكه خبري العالم گفت: رژيم صهيونيستي از مساله سازش و ديدارهاي امنيتي با مسوولان  تشكيلات خودگردان فلسطين در راستاي سرپوش نهادن بر ادامه سياست يهودي سازي قدس و توسعه شهرك هاي صهيونيست نشين بهره برداري مي كند.

به گفته اين كارشناس مسائل رژيم صهيونيستي ، يهودي سازي قدس و توسعه شهركهاي صهيونيست نشين در اولويت برنامه هاي رژيم اشغالگر قرار دارد و آشكار است زماني كه تاسيسات زيربنايي اين رژيم در دست دو حزب افراطي اداره شود چه اتفاقي براي شهر قدس خواهد افتاد.

كليب گفت: رژيم صهيونيستي از وضعيت موجود در سرزمين فلسطين بهره برداري مي كند و تشكيلات خودگردان نيز واكنش مستقيمي در برخورد با سياست هاي اين رژيم از خود نشان نمي دهد و تنها ساكنان قدس و سرزمين هاي اشغال شده در سال 1948 و برخي از ساكنان كرانه باختري رود اردن واكنش نشان مي دهند، حال آن كه شرايط حاكم اتخاذ مواضع سياسي قاطع را در قبال سياست هاي رژيم صهيونيستي مي طلبد.

كارشناس مسائل رژيم صهيونيستي، همچنين حمايت جهانيان را از فلسطينيان خواستار شد و افزود: ملت فلسطين به سبب شرايط حاكم در اين سرزمين نمي توانند از همه راهكارها بهره جويند و مقاومت مردمي در قبال تعرض هاي صهيونيستها نيازمند حمايت و همبستگي جهانيان است.

كليب از سازمان همكاري اسلامي نيز فعال سازي كميته مربوط به حمايت از فلسطينيان و پيگيري و افشاي سياستهاي رژيم صهيونيستي را خواستار شد و گفت: تحقق اين مهم مكمل حمايتهاي جامعه بين الملل و كشورهاي عربي خواهد بود.

Swh -13-17-57-

پربیننده ترین خبرها