راهپيمايي مردم غزه درحمايت از اسراي فلسطيني

 راهپيمايي مردم غزه درحمايت از اسراي فلسطيني
شنبه 29 بهمن 1390 - 07:11

غزه ( العالم) - هزاران فلسطيني عصر جمعه (28 بهمن) با تجمع و راهپيمايي در شهر غزه ، بر وحدت خود درحمايت از اسراي فلسطيني دربند در زندان هاي رژيم صهيونيستي تاكيد كردند.

به گزارش خبرنگار شبكه خبري العالم، هزاران فلسطيني وابسته به گروه هاي مختلف ملي و اسلامي فلسطيني با برگزاري راهپيمايي، با اسراي دربند فلسطيني به ويژه شيخ خضر عدنان از مسوولان جنبش جهاد اسلامي فلسطين كه بيش از دو ماه است دراعتراض به سياست هاي ظالمانه دادگاه ها و مسوولان زندان هاي رژيم اسراييل در زندان اين رژيم اعتصاب غذا كرده است ، اعلام همبستگي كردند.

"مصطفى عبد الهادي" خبرنگار شبكه العالم در غزه ، در حاشيه اين راهپيمايي ها در غزه ، با برخي از شخصيت هاي فلسطيني گفتگو كرد.

"فؤاد الرازم " آزاده فلسطيني و از مسوولان جنبش جهاد اسلامي فلسطين به خبرنگار العالم گفت: مسوولان رژيم اشغالگر سياست هدفمند براي كشتن تدريجي اسرا در زندان هاي خود را درپيش گرفته اند تا در جوامع بين المللي مسووليتي را به خاطر جان آنان متحمل نشوند.

وي از سكوت سازمان ملل و ديگر سازمان هاي حقوق بشر درقبال جنايت هاي رژيم صهيونيستي انتقاد كرد.

"جميل المجدلاوي" عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين در مصاحبه با خبرنگار العالم افزود: بان كي مون دبير كل سازمان ملل چند روز پيش درغزه بود و اصرار داشت كه با خانواده گلعاد شاليت نظامي صهيونيستي كه چند وقت پيش براساس توافقنامه مبادله اسرا با حماس آزاد شده بود ، ديدار كند ولي وجود هزاران اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم اسراييل را ناديده گرفت.

"محمد الهندي" از ديگر مسوولان جنبش جهاد اسلامي در مصاحبه با خبرنگار العالم تصريح كرد: شيخ خضر عدنان ، از اسراي جهاد اسلامي با اعتصاب غذاي خود ، ملت فلسطين را درخصوص قضيه اسرا در زندان هاي رژيم اشغالگر متحد كرده است و با اين اقدام از عزت و كرامت انساني آنان دفاع مي كند.

وي افزود: همه ساكنان غزه و كرانه باختري با خضر عدنان و ديگر اسراي دلاور فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي اعلام همبستگي مي كنند.

"فيصل ابوشهلا" عضو شوراي انقلابي جنبش فتح درمقابل دوربين شبكه العالم به همه اسرا و ملت فلسطين قول داد كه تا زمان آزادي همه اسرا از زندان هاي رژيم اسراييل و آزادي سرزمين هاي اشغال شده و تشكيل كشور فلسطين به پايتختي قدس از پاي نخواهيم نشست.

20:43.17

پربیننده ترین خبرها