بودجه اسرائیل به مانور نرسید

بودجه اسرائیل به مانور نرسید
شنبه 29 بهمن 1390 - 13:27

رژيم صهيونيستي به دليل کسري بودجه مانورهاي داخلي خود را که تحت عنوان "نقطه تحول" بصورت سالانه برگزار مي شد، لغو مي کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" اعلام کرد، به سندی از ارتش رژیم اشغالگر دست یافته که در آن ژنرال "سبیکا اسلر" رییس هیأت فرماندهی جبهه داخلی گفته است: "فرماندهی جبهه داخلی مانورهای سالانه خود را که برای آماده کردن اسرائیلی ها جهت وضعیتهای فوق العاده در شرایط مختلف برگزار می شد، لغو می کند .. و دلیل این امر کاهش بودجه وزارت دفاع از سوی وزارت دارایی است".

بر اساس این سند، این مانور نخستین بار پس از شکست دوم در جنگ با مقاومت لبنان در سال 2006 برگزار شد، که هدف از آن آزمودن آمادگی همه بخش ها در برابر سناریوهای متفاوت بود.

احرونوت به نقل از یک مسئول ارشد ارتش رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد: "وزارت دارایی به نیروهای اطلاعاتی تبدیل شده که میزان نیاز وزارتخانه ها به پول را ارزیابی می کند .. در گذشته دیدیم که پس از مخالفت با اعطای بودجه به آتش نشانی، نیروهای این سازمان نتوانستند آتش سوزی کوه کرمل را خاموش کنند".

یک مسئول ارشد وزارت داریی رژیم اشغالگر نیز در واکنش به انتشار این اظهارات، تأکید کرد: "اظهارات فرماندهی ارتش درباره لغو مانور، امری خجالت آور است، زیرا ارتش وزارت دارایی را مسئول هرگونه شکست در جنگهای آینده معرفی می کند".



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها