بیکاری جراح مغز و اعصاب در بحرین

بیکاری جراح مغز و اعصاب در بحرین
دوشنبه 1 اسفند 1390 - 12:45

يک متخصص جراحي مغز و اعصاب در بحرين تأکيد کرد که به مدت9 ماه بدون توجيه هرگونه اتهامي، از کار در اين کشور منع شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "طه الدرازی" گفت: از پانزدهم مه 2011 بدون توجیه هرگونه اتهامی از ادامه کار منع شده، و وزارت بهداشت هنوز با بازگشت وی به کار موافقت نکرده است.

الدرازی به روزنامه الوسط بحرین گفت: با وجود مراجعه مستمر به وزارت بهداشت، و بخش جراحی مغز و اعصاب، وزارت بهداشت هنوز دستوری برای بازگشت او به کارصادر نکرده.

وی افزود، سرنوشت حرفه ای اش همچنان مبهم است، و با وجود نیاز بخش مغز و اعصاب به جراحان متخصص، مخالفت با بازگشت وی به کار بسیار عجیب به نظر می رسد.

الدرازی با بیان اینکه تا کنون 5 پیشنهاد از خارج از بحرین از جمله 2 کشور عربی با مزایای بسیار بالاتر دریافت کرده است؛ تأکید کرد که تمایلی برای خروج از سرزمین خود ندارد.

 

موسسه ها و سازمان های دولتی و خصوصی در بحرین از آغاز انقلاب مردم این کشور تا کنون هزاران نفر را به دلیل حمایت از خیزش مردم از کار اخراج کرده اند.

به گفته خانم "زینب عطیه" ناظر موسسه "عاصمه" وابسته به وزارت كار بحرين، ادامه اخراج هزاران نفر از کارگران و کارکنان بحريني مشکلات بسياري را براي خانواده هاي آنها به وجود آورده است.

عطيه با اشاره به رنج خانواده هاي اخراجي از کار در بحرين، اظهار داشت: تعداد افرادي که به دليل مخالفت با آل خليفه از کار اخراج شده اند، تقريبا به 4400 نفر در بخشهاي عمومي و خصوصي رسيده است، اما بيش از 10 هزار نفر از خانواده هاي اين افراد از پيامد اين ظلم و ستم رنج مي برند.

عطيه خاطرنشان كرد: كميته بسيوني به افراد اخراج شده از کار اشاره کرده است، اما هيچ تغييري پس از انتشار اين گزارش در وضعيت اين افراد ايجاد نشده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها